ردکردن این

گفت و گوی مدیر شعبه مشهد با روزنامه شهرآرا

گفت و گوی مدیر شعبه مشهد دارالاکرام با روزنامه شهرآرا

انعکاس بخشی از فعالیت های موسسه دارالاکرام در استان خراسان رضوی در گفتگوی مدیر شعبه مشهد این خیریه با روزنامه شهرآرا

خیریه دارالاکرام مشهد با تمرکز بر خیر موثر، با استفاده از قدرت اجتماع و متعهد ساختن‌ افراد به پرداخت مبالغی اندک و با هدف خودکفایی و شناسایی استعدادهای جامعه‌ی دانش‌آموزان مستعد فاقد سرپرست موثر، آنها را به سمت توانمندی یکپارچه پیش می‌برد تا این دانش‌آموزان در چرخه‌ی معیوب فقر نمانند و با اتکا به خود و بدون وابستگی به کمک‌های مالی از طریق آموزش تبدیل به یک شهروند خوب شوند.
شعبه مشهد دارالاکرام از سال 1390 آغاز به کار کرده و در حال حاضر 650 دانش‌آموز واجد شرایط از سراسر استان خراسان رضوی را بورسیه کرده و حمایت و همراهی 356 همیارمتعهد و 60 مددکار مجرب را در این مسیر دارد.

این موسسه در راستای اهداف خود در دوران کرونا با حمایت حامیان و همیاران، 153 تبلت و 15 لپ تاپ را به دانش آموزان و دانشجویان واجد شرایط اهدا کرد. در 2 سال گذشته 61 نفر از دانش آموزان تحت حمایت این موسسه در کنکور قبول و راهی دانشگاه شده و 4 نفر از دانش آموزان موفق به کسب مدال در رشته های ورزشی شده اند.

خیریه دارالاکرام تلاش می کند تا اقدامات حمایتی این موسسه در نهایت به کاهش فقر منجر شود. جامعه امن دارای مزایای گسترده ای است؛ چرا که به یادگیری مهارت برای درآمدزایی، کاهش بیکاری و توسعه انسانی منجر می شود تا دانش آموزان بتوانند عزت نفس، اعتماد به نفس و انگیزه کاری داشته باشند.

متن کامل خبر را در لینک زیر بخوانید:

https://shahraranews.ir/fa/publication/12247/115146?to_date=1400/08/12&p_id=3

همراه ما باشید:

https://yek.link/bemehrbani.mashhad

شماره تماس شعبه مشهد:
☎️05132291075-6

روابط عمومی موسسه دارالاکرام ـ شعبه مشهد