ردکردن این

گردهمایی خیرین و نیک اندیشان مدعو از شهرهای مختلف کشور در دارالاکرام شعبه آذرشهر

به تاریخ ۲۹ مهرماه سال ۱۴۰۱ در ساعت ۶:۳۰ عصر، جلسه ای با حضور مهمانان مدعو توسط جناب آقای دکتر سید محمد طباطبایی (برادر بزرگ بانی شعبه دکتر سید احمد طباطبایی) با شرکت اعضای ستادمرکزی و شعبه ( آقایان جلیلیان میر احمدی زاده، رمضان زاده، سید احمد طباطبایی، ایوب و حامد قهرمان نژاد)، در محل دارالاکرام شعبه آذرشهر برگزار گردید.
موضوعات بحث شده جلسه:
توضیحات آقای دکتر طباطبایی در رابطه با دارالاکرام و تشریح سامانه به مهربانی
آقای میرمحمدی زاده: ایشان اشاره ای به منشور اخلاقی موسسه نموده و اضافه نمودند که با تلاش‌های داروی کرونا امروز در حدود ۱۸۰ نفر از حامیان خود فارغ التحصیلان آن موسسه می باشند و نزدیک به ۴۰۰ دانش آموز وارد دانشگاه شده اند سیاست موسسه این است که دیگر شعبه اضافه نمایند بلکه از طریق همیاران معتمد به دنبال استفاده از ظرفیت‌های موجود هر منطقه هستیم.
آقای جلیلیان: دنیا دنیای تکنولوژی است و باید از تکنولوژی های موجود استفاده نموده و سیستم آموزشی را در سراسر کشور گسترش دهیم هر دانش آموز پنلی به فردی خواهد داشت و از تمامی امکانات از قبیل کلاس های تقویتی آزمونهای آزمایشی مشاوره ها و خدمات دیگر استفاده خواهد نمود.
آقای قهرمان نژاد: معرفی ظرفیت های شهرستان در حوزه های اقتصادی و انسانی سرمایه های اجتماعی و سرمایه‌های نمادین شهرستان هدف اصلی را توانمندسازی خانواده ها و دانش آموزان اعلام نموده به آموزش بط اجتماعی و کارگاه‌های مهارت افزایی و تمام نسازی در حوزه‌های مختلف را برای دانش آموزان ضروری دانسته و اعلام نمودند که ما این کار را شروع کرده ایم.
موضوعات مطرح شده توسط مهمانان
-پدر سرکار خانم مریم میرزاخانی خیریه ای به نام خیریه مریم راه اندازی نموده و به بچه های معلول خدماتی را ارائه می دهد و همچنین به فارغ التحصیلان کم برخوردار در امر اشتغالزایی کمک می نمایند.
-موسسه نور الزهرا در تهران در رابطه با مسائل علمی فعالیت می نماید.
-فنی حرفه ای هنرستان باید اولویت تحصیل دانش آموزان باشد.
-برگزاری همایش های مختلف جهت معرفی افراد موفق
-در اولویت قرار گرفتن آموزش در هنرستان های کشاورزی سطح کشور
-اعطای وام به جای پرداخت‌های بلاعوض جهت اشتغال زایی
-موسسه انصارالرضا در مشهد توسط آقای بهمانی تاسیس شده که خدمات مختلفی را ارائه می دهد و می تواند برای کسانی که اولین بار به مشهد می روند خدمات ارائه دهد.

✅ توسعه‌ی انسانی، از آموزش کودکان، تا شهروندان خوب.
👥 همراهتان هستیم:روابط عمومی دارالاکرام شعبه آذرشهر
۰۴۱۳-۴۲۳۴۱۷۶☎️ صفحه اینستاگرام دارالاکرام آذرشهر ❇️ کانال دارالاکرام شعبه آذرشهر در تلگرام