ردکردن این

کوله پشتی و نوشت افزار نیکوکاران راه گشای تحصیل دانش آموزان

کوله پشتی و نوشت افزار

روز ۶ مهر ماه ۱۴۰۱ رویدادهایی جهت ارائه کیف و نوشت افزار برای سال تحصیلی جدید دانش آموزان در شهرستان های گناوه، دیر، جم، عسلویه و اهرم و خورموج تنظیم شد.  این رویدادها که با تلاش های جناب آقای کروبی مدیر شعبه و سرکار خانم فرهادی روانشناس و کارشناس موسسه و جمعی از مددکاران داوطلب موسسه صورت گرفته است در شهرستان گناوه در تالار مرکز فنی و حرفه ای ب سرکار خانم فرهادی و با حضور فرماندار محترم جناب آقای دکتر لیراوی و جمعی از دانش آموزان و سرپرست های آنها و مددکاران نیک اندیش موسسه سرکار خانم نسترن داودی و سرکار خانم نرگس باغبانی برگزار گردید.

در همین روز رویدادی در شهرستان خورموج برای دانش آموزان شهرستان های دشتی و تنگستان در تالار آموزش و پرورش دشتستان دشتی به همت جمعی از مددکاران نیک اندیش موسسه خانم ها نادره خلف پور، فاطمه درماند و فرخنده پورآسیایی و جناب آقای کروبی مدیر شعبه برگزار گردید. در این رویداد اعضای شورای اسلامی شهر خورموج و جمعی از خیرین نیکوکار حضور داشتند.

و همچنین در همین روز رویدادی در شهرستان دیر برای دانش آموزان شهرستان های دیر، عسلویه و جم به همت دو مددکار نیک اندیش موسسه در مسجد فاطمه زهرا شهر دیر با حضور خیرین نیکوکار برگزار شد.