ردکردن این

پیام تبریک موسسه دارالاکرام به مناسبت سال نو

 

پیام تبریک موسسه دارالاکرام به مناسبت سال نو
حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت و مصادف شدن آن با ولادت امام مهربانی حضرت علی (ع) و روز پدر  را به تمامی همراهان و خانواده محترمشان تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

یا مقلب القلوب و الابصار،

یا مدبر اللیل و النهار،
یا محول الحول و الاحوال،

حول حالنا الی احسن الحال….

بهار طبیعت از راه می رسد و صحنه ی جهان آینه تمام نمای قدرت خداوندی می گردد.
سال نو می شود، زمین نفسی دوباره می کشد و در این رویش سبز، دوباره من و تو و ما باز هم دست در دست هم، عشق و امید و شادی را در دل ها زنده خواهیم کرد.
آفرینش مهربانی و عشق در دنیایی که کودکان و نوجوانان را در آستانه نگرانی و ناامیدی رها می سازد؛ اراده خداوند است در دستان شفا دهنده انسان های نیکوکار.
بانیان، حامیان، نیکوکاران و همیاران مؤسسه فرهنگی دارالاکرام با حمایت های بی دریغ خود و با رعایت اصل خرد، مهربانی و کرا مت، دلتنگی های کودکان و نوجوانان را به سلامی دوستانه و محبتی عاشقانه محو نمودند و سرود شادمانی را با فراهم نمودن زمینه های ادامه تحصیل و کسب معرفت و فرهنگ بیش از 2700 کودک بازمانده از تحصیل، به سان باران زندگی بخش در جان مشتاقشان جاری کردند.
فرا رسیدن سال نو و بهار پر طراوت که نشانه ی قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را به محضر پر مهر و صفای شما که با یاری سبزتان اندیشه ها را بارور می سازید تبریک و تهنیت عرض می کنیم و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خدواند متعال برای شما آرزو داریم.
اهدافتان پایدار و گامهایتان استوار باد.

با سپاس
مدیرعامل موسسه فرهنگی دارالاکرام

 

پیام تبریک موسسه دارالاکرام به مناسبت سال نو

پیام تبریک موسسه دارالاکرام به مناسبت سال نو