ردکردن این

تلاش های موسسه دارالاکرام و رضا با برگزاری نمایشگاه آثار هنری دانش آموز به ثمر نشست

امروز ما محصول تلاش های مادر و فرزند را در قالب تابلو های که به معرض نمایش گذاشته بودند دیدیم چقدر لذت بخش است دیدن این تابلو ها از تلاش ها و احساس های نهفته در دل این نقاشی ها.

❇️ رضا جان، جهان در دستان توست و دارالاکرام همراهت❤️

وقتی بار اول با رضا و مادرش در دفتر شعبه ملاقات کردیم ناآرامی در فضا و یاس و ناامیدی مادرش موج میزد خیلی سریع تر فرآیند پذیرش رضا در خانواده دارالاکرام شد. در وجود رضا استعدادی نهفته بود که می‌خواست با نا آرامی خود را نشان دهد با کنکاش بیشتر در وجود رضا گره هایی از استعداد نقاشی در وجودش پدیدار می شد. لذا او را به یک مربی کاربلد معرفی نمودیم که او خیلی سریع جذب نقاشی کشیدن شده و به دنبال خود مادر را نیز به این عرصه وارد نمود امروز با ورود خود به دنیای هنر آرامش خود را بازیافته است و مادرش هم می گوید آرامش معناداری در خانواده حاکم گردیده زیرا پسر و مادر هر دو در ایام فراغت خود را با نقاشی کشیدن بصورت حرفه ای پر  می کنند.

فیلم نمایشگاه اثرهای هنری دانش آموز دارالاکرام و مصاحبه با او

مشاهده نمایشگاه تابلوهای هنری رضا به صورت مجازی

 

فیلم تابلوهای نقاشی دانش آموز رضا و مادر

 

( از تحصیل کودکان تا شهروندان خوب )
موسسه و عام المنفعه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس (ع) شعبه آذرشهر
برای تحت حمایت قراردادن دانش آموزان در قالب بورسیه تحصیلی تماس بگیرید:

۰۴۱۳-۴۲۳۴۱۷۶☎️ صفحه اینستاگرام دارالاکرام آذرشهر ❇️ کانال دارالاکرام شعبه آذرشهر در تلگرام


نقاشی پرمعنای رضا

در اوایل ورود به دارالاکرام مادر همیشه از وضعیت روحی رضا ابراز ناراحتی و نگرانی میکرد. به دلیل فوت ناگهانی پدر، رضا حال و روز خوشی نداشت و در اعماق روح لطیفش جای خالی پدر دیده می شد. چند ماه بعد از تصویب (بنا به شرایط نابسمان اقتصادی) و امضاء قرارداد با دانش آموز، مددکار دارالاکرام (مرحومه سرکار خانم اشرفی) توانست با ارتباط گیری و مشاوره های پی در پی با رضا، وضعیت روحی او را التیام بخشد. با توجه به روحیات و علاقه دانش آموز، رضا توانست در کلاس طراحی و نقاشی و با رنگ روغن مشغول یادگیری شود و در نقاشی پرمعنایی که توسط او به زیبایی بر بوم نقش بسته است می توان امید و زندگی و انگیزه برای رشد را مشاهده نمود . از او پرسیدیم تصویری که کشیده ای به چه معناست و او با زبان ساده کودکانه خود توضیح داد که خانه تاریکی که در پشت درخت است خانه ی ما بعد از فوت پدر بود که با آمدن شما این خانه از تاریکی در آمده و پر از درختان سبز و پرگل شده و آفتاب در آن در آمده است… .
آری با وجود قلب هایی که به مهربانی در حال تپش هستند، داستان امید و مهربانی همچنان ادامه خواهد داشت.