ردکردن این

گوشه ای از موفقیت خانواده های عضو موسسه دارالاکرام شعبه قم

موفقیت دانش آموزان دارالاکرام شعبه قم

موفقیت مادر عضو موسسه دارالاکرام شعبه قم

مادری که تحصیلات ابتدایی داشت با کمک وهدایت موسسه به دبیرستان ودانشگاه فرستاده شد و موفق به اخذ مدرک کاردانی گردید . ایشان با توجه به متعهد بودن نسبت به موسسه وخانواده های عضو موسسه باتلاش و پشت کار ،دوره های شیرینی پزی را گذراند . با پیگیری مددکاری موسسه موفق به مجوز تاسیس کارگاه شیرینی پزی از مرکز فنی وحرفه ای استان قم شد وبا مجوزهای بهداشتی که اخذ کرد، تصمیم به برپایی کارگاه گرفت . مکانی را باکمک موسسه و پدرش تهیه کرد و لوازم اولیه را با وام خریداری نمود. به لطف خداوند امروز کارگاه آموزش شیرینی پزی با همکاری شعبه قم افتتاح گردید . این مادر توانمند اثبات کرد که ما میتوانیم ،فقط نیاز به راهنمای خوب داریم.. ایشان آمادگی دارد که به مادران و دانش آموزان مشتاق به این حرفه  آموزش دهد و با ارائه مدرک فنی حرفه ای راهی بازار کار کند.          

آموزش نقاشی توسط دانش آموز عضو موسسه دارالاکرام شعبه قم

اگر به خودمان باور داشته باشیم، دیگران نیز ما را باور خواهند داشت.درست مثل مرضیه خانم که با استعداد نقاشی اش و نشان دادن آن به موسسه در راه موفقیت قرار گرفت و اینگونه موسسه در کنارش ماند و با حمایت هایش و فرستادنش به دنبال آموزش های تخصصی تر توانست او را به جایگاهی که امروز رسیده، یاری دهد.وی اکنون بعنوان مربی نقاشی در حال آموزش به دیگران می باشد.      

موفقیت دانش آموز عضو موسسه در آزمون جایزه بزرگ اندیشمند پرایز

کسب موفقیت و دستیابی به مدال برنز در آزمون جایزه بزرگ اندیشمند پرایز خانه ریاضی تهران توسط فاطمه عزیز، دانش آموز عضو موسسه دارالاکرام شعبه قم.

کمک می کنیم تا او را در المپیاد ریاضی با مدال بهتری ببینیم.  

کسب موفقیت در رشته کاراته توسط محدثه دانش آموز عضو موسسه دارالاکرام قم

با توجه به علاقه محدثه عزیز به رشته کاراته و موفقیت درسی ؛ این دانش‌آموز از طرف موسسه به باشگاه معرفی شده و طی گذراندن چند ماه کلاس و آموزش، اکنون موفق به کسب مقام و دریافت کمربند سبز در این رشته شده است. امید است که با حمایت‌های حامیان گرامی و موسسه دارالاکرام، این دانش آموز عزیز بتواند موفقیت های بیشتری را کسب کند.      

کسب مدال طلای آسیا در رشته تکواندو توسط دانش آموز عضو موسسه دارالاکرام شعبه قم

(افتخاری دیگر برای دارالاکرام) دانش آموز عضو موسسه دارالاکرام شعبه قم به آرزوی خود رسید ؛ کسب مدال طلای آسیا در رشته کاراته در تاریخ ۱۴۰۱/۵/۲۸ در استان اصفهان(نجف آباد)  

کسب رتبه اول کشوری در رشته اجرای معارفی قرآن کریم، توسط دانش آموز عضو موسسه دارالاکرام شعبه قم

دومین جشنواره باران وحی با رویکرد مضامین قرآنی در دو بخش آوایی و معارفی و با بیش از ۳۰هزار شرکت کننده در مشهد مقدس برگزار گردید. در این جشنواره آقا امیرعلی، دانش آموز عضو موسسه توانست در رشته اجرای معارفی، رتبه اول کشوری را کسب نماید.

        توسعه‌ی انسانی، از آموزش کودکان، تا شهروندان خوب. 👥 همراهتان هستیم: ☎️ ۰۲۵۳۲۹۰۱۹۸۵ ☎️۰۲۵۳۲۹۱۵۹۱۹ شماره حساب: ۸۱۱۸۱۹۸۸۱۱۱۱۱۱۴ شماره کارت: ۶۲۱۹۸۶۱۰۱۳۹۴۲۶۵۰ ✅https://bemehrbani.com/album/roll/page/1/p/19/c/294