ردکردن این

موسسه خیریه دارالاکرام همراه همیشگی دانش آموزان کم برخوردار

موسسه خیریه دارالاکرام همراه همیشگی دانش آموزان کم برخوردار

مدیر شعبه مشهد دارالاکرام طی گفت و گو با خبرگزاری پانا، هدف اصلی فعالیت های این موسسه را حمایت از تحصیل و توانمندسازی کودکان و نوجوانان کم برخوردار ذکر کرد. وی ضمن تاکید بر تداوم فعالیت های موسسه در شرایط بحرانی، به ارائه گزارش مختصری از اقدامات شعبه در زمینه رسیدگی به دانش آموزان و خانواده های مبتلا به کرونا پرداخت.

وی افزود با همت مددکاران و گزارش گیری های مستمر، این شعبه توانسته است ضمن همدلی با این خانواده ها، کمک هزینه های درمانی و معیشتی مناسبی را نیز به آنان پرداخت نماید. وی هم چنین از تداوم حمایت های درمانی و پیشگیری فوق خبر داد.

ایشان همچنین خاطر نشان کردند با توجه به شیوع گسترده کرونا دلتا در مشهد، تمرکز عمده شعبه بر ارائه خدمات و حمایت های درمانی و پس از آن خدمات معیشتی به این خانواده ها قرار گرفته است.

مدیر شعبه مشهد در پایان اضافه کرد موسسه با برقراری ارتباط با مراکز درمانی، ضمن معرفی دانش آموزان مبتلا به کرونا به این مراکز، شرایط استفاده از خدمات درمانی دارای تخفیف و رایگان را برای آنها و خانواده های شان فراهم نموده است.

برای مطالعه متن کامل خبر به آدرس زیر مراجعه کنید:
http://pana.ir/news/1211991

اولین و دومین گزارش های مربوط به اقدامات مددکاری و درمانی انجام شده در شعبه مشهد برای دانش آموزان و خانواده های تحت پوشش مبتلا به کرونا را در لینک های زیر بخوانید:

https://b2n.ir/t83153

https://b2n.ir/s93719

همراه ما باشید:

https://yek.link/bemehrbani.mashhad

شماره تماس شعبه مشهد:
☎️۰۵۱۳۲۲۹۱۰۷۵-۶

روابط عمومی موسسه دارالاکرام ـ شعبه مشهد