ردکردن این

معرفی بیش از یکصد دانش آموز به موسسه دارالاکرام شعبه قم طی دو ماه گذشته

انعكاس خبر معرفي بیش از یکصد دانش آموز به موسسه دارالاکرام شعبه قم طی دو ماه گذشته

مدیر شعبه قم مؤسسه دارالاکرام از معرفی بیش از یکصد دانش آموز فاقد سرپرست مؤثر به مؤسسه خبر داد.

منوچهر دهشیری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به حدیثی از امیرالمؤمنین امام علی (ع) اظهار کرد: حضرت می‌فرمایند: «طوبی لِمَن أحسَن إلَی الِعبادِ و تَزَوَّدَ لِلمَعادِر، خوشا به حال آنکه به بندگان خدا نیکی کند و برای آخرت خود زاد و توشه برگیرد.»

وی افزود: در ماه آذر و دی بیش از ۱۰۰ دانش آموز فاقد سرپرست مؤثر به مؤسسه معرفی شده‌اند که بخش اعظمی از آن مربوط به خانواده‌های یتیم و طلاق می‌باشند.

دهشیری ادامه داد: تعداد ۶۵ نفر از دانش‌آموزان واجد شرایط جهت پذیرش و دریافت بورسیه تحصیلی می‌باشند که به لطف خداوند، مؤسسه دارالاکرام موفق شد برای ۳۰ نفر از آنان حامی جذب کند و ان شاء الله از این ماه وارد چرخه بورسیه تحصیلی می‌شوند و مابقی منتظر همت و تلاش خیّران و بانیان عزیزان هستند.

مدیر شعبه قم مؤسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابواالفضل (ع) بیان کرد: مبلغ واریزی ماهیانه برای هردانش آموز به نسبت پایه تحصیلی و معدل متفاوت است ضمن اینکه این عزیزان نیاز به پشتوانه تحصیلی هم دارند.

وی گفت: علاقه‌مندان جهت مشارکت در این احسان می‌توانند از طریق سامانه «به مهربانی» به نشانی https://bemehrbani.com و یا از طریق لینک https://bemehrbani.com/album/roll/page/۱/p/۱۹/c/۲۹۴ به راحتی انتخاب جدید داشته باشید و از همانجا مبلغ حمایتی خود را واریز کنند. همچنین در صورت نیاز به مشاوره با ۰۹۱۲۵۵۱۲۹۶۸، ۰۲۵۳۲۹۰۱۹۸۵ و ۰۲۵۳۲۹۱۵۹۱۹ تماس گیرند.

1-خبرگزاری جمهوری اسلامی https://b2n.ir/dar_Amoozesh

2- خبرگزاری ایرنا ، آموزش و پرورش https://b2n.ir/f23897

3-خبرگزاری حوزهhttps://b2n.ir/y82448

4- قم نيوز https://b2n.ir/n42220

5-خبرگزاري نيوزينhttps://b2n.ir/k86648

6- خبر فارسيhttps://khabarfarsi.com/u/115259342

7-خبر پوhttps://b2n.ir/k65054