ردکردن این

مدیران مدارس شهرستان به عنوان سفیران دارالاکرام شعبه آذرشهر

طبق هماهنگی های بعمل آمده، جلسه ای در تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ بین موسسه دارالاکرام شعبه آذرشهر و مدیران مدارس دخترانه شهرستان، در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار گردید. در این جلسه سرپرست موسسه جناب آقای دکتر قهرمان نژاد ضمن معرفی موسسه خیریه و عام المنفعه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام، با ارائه گزارشی از اقدامات انجام یافته، هدف اصلی این موسسه را توانمند سازی دانش آموزان و خانواده‌ های تحت پوشش اعلام نمودند.

سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان آذرشهر

سرپرست موسسه از مدیران مدارس خواستند، تا به عنوان سفیران و همیاران دارالاکرام در رابطه با معرفی دانش آموز، افراد نیک اندیش و همکاری به عنوان همیار آموزشی، دارالاکرام را در مسیر پیشرفت و بالندگی دانش آموزان تحت پوشش، یاری رسانند.

همچنین وبسایت دارالاکرام و سامانه “به مهربانی” از طریق ویدئو پروژکتور تشریح و کاتالوگ، دفترچه و کارت موسسه بین حضار توزیع گردید. دارالاکرام بر خود لازم می داند تا از همکاری های ریاست محترم آموزش و پرورش شهرستان جناب آقای یاسین زاده و معاونت پرورشی این اداره جناب آقای خیاط زاده که ایشان عضو شورای راهبردی دارالاکرام نیز می باشند تقدیر و سپاس بعمل آورد.