ردکردن این

مادران کارآفرینِ خمین در نمایشگاه بهاره حضور دارند

نمایشگاه بهاره

دارالاکرام خمین، حامی آموزش کودکان و نوجوانان در معرض خطر ترک تحصیل، شرایط حضور مادران دانش‌آموزان را در نمایشگاه بهاره‌ی خمین فراهم کرد.

دارالاکرام خمین با اعلام این خبر، گفت: همزمان با برپایی نمایشگاه بهاره در خمین، دارالاکرامِ این شهر از طریق رایزنی‌ها و هماهنگی با فرمانداری، ریاست اصناف و مدیر نمایشگاه، موفق به دریافت یک غرفه برای ارائه‌ی محصولات مادران دانش‌آموزان بورسیه در این شعبه شد.
نمایشگاه بهاره هر سال با نزدیک شدن به عید نوروز و بیشتر شدن تقاضا برای خرید محصولات مورد نیاز، برپا می‌شود.
مادرانِ کارآفرین در دارالاکرام خمین نیز در این نمایشگاه به طور فعال حضور داشتند و صنایع‌دستی؛ منسوجات خواب و آشپزخانه و خوراکی‌های فصلی خانگی را برای عرضه و فروش به نمایش گذاشتند.
مادران حاضر در این نمایشگاه عضو طرح یکپارچه اکوسیستم کارآفرینی مادران دانا و توانا هستند که دارالاکرام بیش از یک سال است اجرای آن را در شعب ۲۳‌گانه خود بر عهده دارد؛ مادرانی که از طریق آموزش‌های رایگان موسسه و نیز خودشناسی و تکیه بر ظرفیت‌ها و توانایی‌های خود در مسیر توسعه فردی، توانمندسازی و خودکفایی اقتصادی خود و فرزندانشان گام برمی‌دارند.
نمایشگاه بهاره‌ی خمین در آستانه‌ی سال نو به منظور ارائه‌ی محصولات مورد نیاز مردم در محل ورزشگاه دانشگاه پیام نور این شهر به مدت ۲ هفته برپا خواهد بود.

نمایشگاه بهاره