ردکردن این

قدردانی دانش آموزان دارالاکرام از کادر درمانی کشور

دلنوشته ها و نقاشی هایی از جنس سپاسگزاری

دلنوشته ها و نقاشی هایی از جنس سپاسگزاری

همان طور که همه می دانیم چندی پیش در پی گسترش ویروس کرونا و خطر ابتلا به این بیماری و شروع قرنطینه خانگی، مدارس، رستوران ها، مراکز  آموزشی، تفریحی، خدماتی و به طور خلاصه همه کسب و کارها در داخل کشور به حالت تعلیق و تعطیل درآمد.

البته این شرایط دیری نپایید و  پس از مدتی غیر از مدارس همه مراکز کمابیش راه اندازی و زندگی دوباره از سر گرفته شد اما این بار با تمهیدات خاص بهداشتی. در این میان اقشاری از جامعه نه تنها امکان قرنطینه خانگی برایشان میسر نبود بلکه مجبور شدند در این ایام، فشار کاری و روحی مضاعفی را در کنار تهدید ابتلا به بیماری تحمل نمایند.

کادر درمانی کشور چه در آغاز چه در میانه بحران همه گیر کرونا، برای خدمت رسانی و درمان مبتلایان و بیماران احتمالی نه تنها ساعتی از کارشان کاسته نشد بلکه با ازدحام شدید مراجعان اعم از مبتلایان و افراد سالم اما وحشت زده که دچار فوبیای کرونا شده بودند، مواجه بودند که باید به گروه اول علی رغم کمبودهای امکانات بهداشتی، فوری رسیدگی می کردند، و گروه دوم را پس از معاینه قانع می کردند که مشکلی ندارند، به کرونا مبتلا نشده اند و می توانند با خاطری آسوده به خانه های شان بازگردند. شاید برخورد با گروه دوم برای پزشکان و پرستاران به مراتب سخت تر از گروه اول بوده است!

در حقیقت با آغاز ویروس کرونا، آژیر خطر هرچه بلندتر برای پزشکان، پرستاران و سایر کادر بیمارستانی و مراکز درمانی به صدا در آمد. در حالی که همه مردم برای امنیت به خانه های شان پناه می بردند، کادر درمان بی وقفه در خدمت مردم بودند. آنان با خطر مرگ دست و پنجه نرم می کردند. آنها جان های بسیاری را نجات دادند اما خود جان شان را از دست دادند. آنها توانستند لب کودکی که در غم بیماری و جدایی از مادرش می گرید، به لبخندی دوباره بگشایند اما نتوانستند برای فرزندان خود که چشم به راه و مضطرب آمدنشان بودند کاری انجام دهند و آنان را برای همیشه ترک کردند. مهم ترین اقدامات سازمان بهداشت جهانی را اینحا ببینید.

 

زمزمه های عشق و سپاسگزاری

موسسه خیریه دارالاکرام به منظور بالا بردن روحیه دانش آموزان موسسه که به دلیل تعطیلی چندماهه مدارس در قرنطینه خانگی به سر می برند، مسابقه ای سراسری با موضوع قدردانی از کادر درمانی و بهداشتی کشور ترتیب داد تا دانش آموزان علاقه مند، بتوانند از این فرصت جهت رشد خلاقیت خویش بهره ببرند.

این دلنوشته ها و نقاشی ها همگی بیان کننده حس عمیقی است که این دانش آموزان به کادر درمانی عزیز کشورمان دارند. برخی از نزدیک شاهد مهربانی های این عزیزان بوده اند. برخی اعضای خانواده شان مبتلا به کرونا شده اند و تجربه ای از تلاش های پزشکان و پرستاران دارند. هر چه هست خلوص و زلالیتی است که به دست این نونهالان بر صفحات به رقص در آمده است. این آثار بی نظیر دل هر خواننده و بیننده ای را می لرزاند.

 

تشکر از کادر درمان کرونا

 

ابوالفضل

شیوع ویروس کرونا در جامعه باعث شده وجود فرشتگان مدافع سلامت را بیشتر از گذشته ببینیم و امروز ما و تمام اقشار از مسئولان گرفته تا مردم قدردان از خودگذشتگی و ایثار و فداکاری این فرشتگان نجات هستیم.

زهرا 

پزشکان و پرستاران بیشتر از ما در معرض این بیماری هستند ،همان کسانی را می گویم که از جان خود گذشتند تا به ما بگویند : ” در خانه بمانید”. اکنون قدر این پرستاران و پزشکان را می دانم و دوست دارم بلند فریاد بزنم:  “دوستتان دارم”

سینا

سلام پرستارهای مهربون که برای ما زحمت می کشید و از همه ما مراقبت می کنید. من برای شما دعا می کنم که همیشه سلامت باشید. ما همه شما را خیلی دوست داریم.  امیدوارم هرچه زودتر کنار خانواده های خود برگردید.

الهه

سلام فرشته جان، خیلی سخت است، می دانم ولی تحمل کن. ای فرشته از تو ممنونم که ماندن در بیمارستان و رسیدگی و نجات بیماران را به بودن د رکنار خانواده ات ترجیح دادی. من و تمام هموطنانم با تمام قلب های کوچک و بزرگمان و با روح هایی سرشار از عشق به تو، دوستت داریم.

 

فراخوان مشارکت در حمایت از دانش آموزان هنرمند

به منظور ارتقای روحیه دانش آموزان در ایام قرنطینه خانگی و تعطیلی مدارس، موسسه فرهنگی دارالاکرام، مسابقه ای سراسری را در زمینه نقاشی و دلنوشته با موضوع قدردانی از کادر درمانی کشور، راه اندازی نموده که مورد استقبال جمع کثیری از دانش آموزان شعب و خانواده های شان قرار گرفته است. طبق اعلام قبلی، مقرر شده است هم زمان با عید سعید فطر، به آثار برتر جوایزی اختصاص یابد.
حال با توجه به نزدیک شدن به زمان اعلام نتایج، از شما نیکوکاران گرانقدر تقاضا داریم هم چون گذشته، ما را در تهیه جوایزی ارزنده برای تشویق این نونهالان هنرمند، یاری کنید و از برکات خیرخواهی خویش بهره مند شوید.

همین امروز با ما تماس بگیرید:

شماره تماس دفتر ستاد موسسه: 8999 8808 021     داخلی 110