ردکردن این

جشنواره های برگزار شده در خیریه دارالاکرام

شعبه ی زاهدان :

فراخوان اولین جشنواره قاب مهربانی، عکاسی و فیلم کوتاه

فراخوان مسابقه عکاسی با موضوع اهمیت تحصیل و آموزش در سطح جامعه و مخصوصا کودکان و نوجوانان با همت شعبه زاهدان دارالاکرام از اول بهمن آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی، این فراخوان جهت مشارکت هنرمندان و مردم در توجه به محرومیت از تحصیل و کودکان و نوجوان می باشد.

و بدین وسیله از کلیه علاقه مندان، هنرمندان و عکاسان و تهیه کنندگان فیلم و تیزر حرفه ای و غیر حرفه ای دعوت به عمل می آید که عکس های مرتبط با موضوع فوق را از تاریخ 1 بهمن ماه سال 1397  تا 30 بهمن،  برای دبیرخانه فراخوان در شهر زاهدان، ارسال  نمایید.

چگونگی ارسال اثر:

– کلیه علاقه مندان در گام نخست تصویر مورد نظر خود را با حجم استاندارد و حداکثر 5 مگابایت  ارسال نمایند.

– تصاویر ارسالی به دبیرخانه توسط تیم داوران حرفه ای عکاسی بررسی و نتایج آن ها متعاقبا اعلام می گردد.

بخش های جشنواره

– عکاسی با موضوع تحصیل ق همه کودکان است، حمایت از کودکان کار، آموزش لازمه امنیت اجتماعی، بزه کاری و کار کودکان
– فیلم ها و تیزرها هم با موضوع عکاسی یکی می باشد

آیین‌نامه

– هر شخص می تواند حداکثر ۱۰ تک عکس در بخش عکاسی ارسال نماید.
– هر شخص می تواند حداکثر ۳ ویدیو  در بخش ویدیو ارسال نماید.
– بکارگیری نرم افزارهای ویرایش عکس نباید به مرزهای گرافیک، تصویرسازی، و حذف ابعاد و پرسپکتیو نماها بیانجامد. تراز نور و سفیدی، افزایش یا کاهش کنتراست، کنترل رنگ، کنترل درجه اشباع وبرش آزاد است.
– آثار فیلم و تیزر باید حداکثر ۵ دقیقه با فرمت mpeg یا mp۴ و کیفیت ارسالی px۱۹۲۰×۱۰۸۰ باشند.
– آثار عکاسی با فرمت jpg و اندازه حداقل در عکس‌های افقی Width =۲۰۰۰ Pixelدر عکس‌های عمودی Height =۲۰۰۰ pixel باشند.
– عکس‌های ارسالی می‌‌توانند با انواع دوربین های حرفه ای دیجیتال و موبایل عکاسی شده باشند.
– شرکت کنندگان می توانند آثار خود از طریق ایمیل شرکت به ادرس info@darolekram.com و یا تلگرام دبیرخانه با شماره 09022220589 ارسال نمایند.
– شرکت‌کننده در جشنواره و صاحب فایل بزرگ و اصلی عکس، به عنوان عکاس و مالک اثر شناخته می‌شود و مسؤلیت هرگونه دعوی در باب مالکیت اثر از عهده جشنواره خارج است.
– پس از داوری آثار و در صورت راهیابی اثر به بخش مسابقه، ارسال فایل اصلی عکس در ابعاد بزرگ جهت ارائه در نمایشگاه الزامی است. بدیهی است درصورت عدم تحویل فایل بزرگ در مهلت مقرر، نام عکاس از فهرست پذیرفته‌شده‌گان و نمایشگاه حذف خواهد شد.
– برگزار کننده حق استفاده و چاپ عکس‌های ارسالی برای اطلاع‌رسانی و سایر مصارف فرهنگی در چهارچوب جشنواره را خواهد داشت.
– جوایز برگزیدگان در آیین پایانی نمایشگاه به عکاسان اهداء خواهد شد.
– شرکت کنندگان باید آثار خود را حداکثر تا ساعت بیست و چهار روز 20 اسفند ماه ارسال نمایند و این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

– زمان داوری آثار اردیبهشت 98 خواهد بود.

جوایز برای فیلم برتر

نفر اول در بخش عکاسی:  8،۰۰۰.۰۰۰  ریال
نفر دوم در بخش عکاسی: 5،۰۰۰.۰۰۰ ریال
نفر سوم در بخش عکاسی: 4،۰۰۰.۰۰۰ ریال

جوایز برای عکس برتر

نفر اول در بخش عکاسی:  5،۰۰۰.۰۰۰  ریال
نفر دوم در بخش عکاسی: 4،۰۰۰.۰۰۰ ریال
نفر سوم در بخش عکاسی: 3،۰۰۰.۰۰۰ ریال

 


شعبه ی مشهد :

برگزاری دومین جشنواره اطهر در شهر مشهد

برگزاری جشنواره اطهر در مشهد

دومین دوره جشنواره اطهر به مناسبت روز قلم، ویژه دانش آموزان بورسیه موسسه دارالاکرام مورخ 14 تیرماه 1397 در تالار شهر مشهد برگزار شد.

به گزارش واحد روابط­ عمومی، این جشنواره با همکاری شورای شهر مشهد، شهرداری، آموزش و پرورش تبادکان و ناحیه 3 به همراه موسسات خیریه همدم و علوی، واقع در میدان شهدا با حضور دانش آموزان و خانواده هایشان، خیرین، مسئولین دولتی و … برگزار گردید و به 9 اثر برتر جوایز ارزشمند نقدی (500 هزارتومان و 300 هزارتومان) به همراه تندیس، لوح تقدیر، بسته های بهداشتی و کتاب اهداء گردید.

لازم به ذکر است در این جشنواره فرزندان دارالاکرام جهت شرکت در مسابقه آثار خود را در قالب شعر، داستان، نقاشی، خطاطی، وقایع نگاری، موسیقی، خلاقیت و نوآوری و کارهای دستی ارائه داده بودند تا بعد ازبررسی های داوران ، آثار برتر را انتخاب نمایند.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سپس با سخنرانی دکتر ایازی معاون محترم وزیر بهداشت آغاز گردید و سپس  در ادامه دکتر نبی مشاور و سخنران انگیزشی، دکتر احسان اصولی عضو محترم شورای شهر، خانم اطهری از حامیان و بانیان شعبه مشهد و اسپانسر برگزاری جشنواره اطهر سخنرانی نمودند.

از میهمانان ویژه و حاضر در این مراسم می توان از آقای دکتر خدایی قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حوزه مشارکت‌های اجتماعی، سازمان‌های مردم‌نهاد و خیریه‌های سلامت، سرکار خانم شهناز رمام عضو محترم شورای اسلامی شهر مشهد، سرکارخانم عنبری مدیریت محترم خیریه عصمتیه، سرکار خانم دکتر حجت مدیریت محترم خیریه همدم، جناب آقای شاهید مدیریت محترم خیریه بنیاد کودک شعبه مشهد، سرکار خانم شریف الحسینی ریاست محترم آموزش و پرورش منطقه  3و … نام برد.

در این جشنواره دو تن از دانش آموزان منتخب دارالاکرام به اجرای دف نوازی نمودند و  دو ترانه با صدای خواننده مردمی دکتر رضا نیک اختر(رانیک)  اجرا شد و همچنین در ادامه  دانش آموزان بورسیه به اجرای تئاتر برای مهمانان پرداختند و در انتها  به افراد منتخب توسط دکتر اصولی، جوایزی اهدا گردید.

در پایان شرکت کنندگان با پذیرایی کیک، آبمیوه و آب معدنی سالن را ترک نمودند.

 

بخش برگزاری برنامه توسط دانش آموزان بورسیه

بخش سخنرانی و تقدیر


برگزاری همایش اطهر در مشهد و فراخوان

موسسه خیریه دارالاکرام شعبه مشهد، در صدد  برگزاری دومین دوره جشنواره اطهر  با حضور دانش آموزان برتر، همیاران و حامیان می باشد.

به گزارش روابط عمومی،  دومین دوره این جشنواره پس از گذشت 2 سال در تاریخ 14 تیرماه با همکاری آموزش و پرورش، شورای شهر، شهرداری وبه همت بانیان در سالن تالار شهر و با هدف ترویج و تشویق دانش آموزان به کارهای خلاقانه، آثار ادبی، کاردستی و ….  در شهر مشهد برگزار گردد.

تا کنون 36 نفر از دانش آموزان آثار خود را به دبیرخانه برگزاری همایش تحویل داده اند و قرار است به آثار برگزیده جوایز ارزشمندی اهدا گردد که به همین منظور جلسه ارزیابی آثار فرزندان آسمانی دارالاکرام توسط کارشناس رسمی میراث فرهنگی سرکار خانم تندکار، برگزار شد.

لازم به ذکر است حضور در این جشنواره برای دانش آموزان، خانواده آنان و حامیان دارالاکرام آزاد می باشد.

جشن اطهر در مشهد