ردکردن این

شوش ۲۳ سالگی دارالاکرام را جشن گرفت

دارالاکرام شوش، حامی دانش‌آموزان در معرض خطر ترک تحصیل، روز پنجشنبه، هفدهم اسفند ماه، بیست‌وسومین سال فعالیت این موسسه را جشن گرفت.
۱۶ دانش‌آموز دارالاکرام به همراه مادران خود در این جشن حاضر شدند و با بریدن کیک ۲۳ سالگی موسسه، ضمن دریافت جوایز یادبود، با شرکت در کارگاه شکرگزاریِ “راه‌های رسیدن به خدا”، بر ذخیره‌های روانی خود افزودند و حضور او را بیشتر احساس کردند.

لازم به ذکر است دارالاکرام همزمان با هفدهم اسفندماه در تهران و سالن همایش شهید عضدی دانشکده ادبیات دانشگاه علامه طباطبایی با برگزاری همایشی با عنوان حافظان بهار، بیست‌وسومین سال فعالیت خود را جشن گرفت.
در این مراسم که با حضور اساتید صاحب‌نام دانشگاه‌ها؛ صاحبان اندیشه و کنشگران و فعالان اجتماعی برگزار شد، از برخی نمایندگان واحدهای مختلف دارالاکرام تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم که با حضور دکتر شفیعی کدکنی؛ استاد ملکیان؛ دکتر هادی خانیکی؛ دکتر علی ربیعی، دکتر احمد میدری، اعضای هیات مدیره دارالاکرام و نیز سایر عوامل این موسسه برگزار شد، از فرحناز درخشان، مدیریت دارالاکرام شوش، به عنوان نماینده‌ی پیشکسوتان در دارالاکرام تقدیر به عمل آمد.