ردکردن این

رویداد کارآفرینی موسسه دارالاکرام در شهرستان زاهدان

رویداد کارآفرینی موسسه دارالاکرام در شهرستان زاهدان

بسیار خوشحال کننده است که در عصر حاضر، خاص وعام کارآفرینی را بیش از پیش میشناسند. شاید دلیل این امر اهمیت و نقش عظیم کارآفرینان باشد که در قرن جدید گستره ای وسیع بر زندگی خانوادگی و روابط اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی داشته اند.

مجموعه بزرگ دارالاکرام در یک طرح سراسری پروژه ای در زمینه کارآفرینی جهت رفع مشکل اشتغال خانواده های دارالاکرام شروع کرد.در این برنامه که اصل ان ابتدا م

 

شتمل بر آموزش است ، دوره هایی آموزشی به صورت رایگان برای مادران عضو موسسه برگزار شد تا مهم ترین و اساسی ترین اصول راه اندازی یک کسب و کار و فعالیت را فرا گیرند.

در قدم بعدی با همفکری و مشورت اعضای تیم کارآفرینی مجموعه ، جلسه هایی هفتگی برای هم اندیشی و تعامل روز افزون مادران با همدیگر و با موسسه برگزار شد .

در کنار تمامی این گام های ثمربخش دارالاکرام فرزندان معنوی خود را تنها نگذاشته است و در همین جهت بانیانی را برای کمک های مالی به مادران کارآفرین در جهت راه اندازی کسب و کارشان جذب کرده و این مسیر پر از پستی و بلندی را برای مادران سخت کوش هموار تر کرده است.

در پایان برای سازمان دهی به تمامی فعالیت های صورت گرفته شده در این دوره و دریافت ایده ها و کسب کارهای در حال راه اندازی، رویدادی به کمک مجموعه دارالاکرام در شهر زاهدان برگزار شد .

 

تمامی مادران و فرزندان تحت حمایت موسسه در این برنامه حضور به عمل رساندند و ایده های خود را برای مشاورین و استاید حاضر در جمع بیان کردند و از تجربیات و دانش این عزیزان در این حوزه بهره مند شدند.

امید است تمامی فرزندان این سرزمین، هر یک رونق بخش گوشه ای از اقتصاد ایران باشند و روشن کننده چراغ یک منزل .