ردکردن این

رویای محمدجواد رنگِ واقعیت به خود گرفت

 شیرین‌ترین لحظه زندگی، لحظه‌ایست که درخت تلاش و جدیت یک خانواده به ثمر می‌نشیند، فرزند خانواده به آرزویش دست می‌یابد و در کسب‌وکار مورد علاقه‌اش مشغول به کار می‌شود.

محمدجواد، دانش‌آموز پرتلاش دارالاکرام که اکنون ۱۸ سال دارد و ۵ سال از عضویتش در دارالاکرام می‌گذرد، امسال موفق به کسب مدرک دیپلم شد.

پس از ماه‌ها تلاش و پشتکار، محمدجواد با حمایت مرضیه واثقی، مدیر دارالاکرام جهرم، موفق به دریافت وام اشتغال به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان شد تا بتواند کسب‌و‌کار خود را در یکی از پاساژهای واقع در جهرم و در زمینه فروش پوشاک پسرانه راه‌اندازی کند.

در ۵ فروردین ۱۴۰۳، مدیران دارالاکرامِ جهرم با حضور در مراسم افتتاحیه، به محمدجواد تبریک گفتند و وی نیز از حمایت‌های بی‌دریغ و مشاوره‌هایی که در طول سال‌های عضویتش در این موسسه دریافت کرده‌است، قدردانی کرد.

همچنین، وی اعلام کرد که بخشی از درآمد خود را به دانش‌آموزان موسسه اهدا خواهد کرد تا از این طریق از کسانی که شرایط مشابه او را دارند حمایت کند و آنها نیز بتوانند رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنند.

دارالاکرام جهرم علاوه بر واریز بورسیه‌ی تحصیلی با ارائه‌ی خدمات پنجگانه در حوزه‌های معیشت؛ سلامت؛ کارآفرینی؛ روانشناسی و ورزش، فرهنگ و هنر در کنار ۵۵۶ دانش‌آموز بورسیه‌شده و خانواده‌های ایشان است‌.