ردکردن این

راه اندازی کارگاه اشتغال طراحی و دوخت در شعبه مشهد

از ابتدای سال ۱۳۹۸؛ موسسه دارالاکرام شعبه مشهد، کارگاه آموزش خیاطی و هنرهای دستی را با هدف توانمندسازی، مهارت آموزی و اشتغال مادران و دانش آموزان تحت پوشش در محل حسینیه امام حسن مجتبی (ع) راه اندازی نمود.
این کارگاه با لطف الهی و حمایت خیرین بزرگوار به تدریج به ابزار و تجهیزات مورد نیاز مجهز گردید و با برگزاری دوره‌های مختلف مثل آموزش خیاطی، بافتنی و … به تولید سرویس‌های آشپزخانه، ملحفه، لباس های راحتی، انواع بافتنی، ساخت جعبه، پاکت و سایر اقلام … نمود.
و خبر خوب اینکه بسیاری از مادران و دختران بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی وارد بازار کار شدند.
علاوه بر این؛ در سال ۱۳۹۹ کارگاهی برای دختران فارغ التحصیل رشته طراحی و دوخت به منظور اشتغال در راستای تخصص ایشان و ورود به دنیای کار و کسب درآمد ، با وسایل مورد نیاز در مکانی مناسب و امن فراهم گردید و دختران شایسته دارالاکرام در این کارگاه مشغول به فعالیت شدند و از همان آغاز فعالیت با تحویل کارهای زیبا به مشتریان خود خوش درخشیدند و رضایت مشتریان را به خوبی جلب کردند.
همچنین این کارگاه همکاری بسیار خوبی با بیمارستان تازه تاسیس ناظران، شامل دوخت لباس پرسنل و دیگر ملزومات مورد نیاز بیمارستانی داشته اند و به خوبی از عهده آن برآمدند.

 

با ما در ارتباط باشید:
☎️۰۵۱۳۲۲۹۱۰۷۵-۷۶

📚 در شبکه‌های اجتماعی همراه ما باشید.
✅https://t.me/darolekram_mashhad
✅www.instagram.com/bemehrbani.mashhad
✅http://Bemehrbani.com

#دارالاکرام #اشتغال #زنان_سرپرست_خانوار #مادران_سرپرست_خانوار #اشتغال_زنان_سرپرست_خانوار #اشتغالزایی #توانمندسازی #مهربانی #خیاطی #دوخت #کارگاه #خیریه_مشهد