ردکردن این

دکتر علیرضا نبی، نیکوکار، کارآفرین و فعال اجتماعی سفیر به مهربانی شد

عصر امروز بیستم اسفند ماه ۱۴۰۱ دکتر علیرضا نبی، کارآفرین و فعال اجتماعی، از موسسه خیریه دارالاکرام، حامیِ آموزشِ کودکان و نوجوانان مستعدِ فاقدِ سرپرست موثر، بازدید کرد. در این دیدار دکتر نبی، درباره‌ی تجربیات و پیشینیه‌ی فعالیت خود در زمینه ارائه‌ی مشاوره به زندانیان متجاهر و کارآفرینی برای زنان سرپرست خانوار، سخن گفت.
در این دیدار که با حضور دکتر اسمعیل جلیلیان و دکتر مصطفی میراحمدی‌زاده برگزار شد، دو طرف درباره زمینه‌های فعالیت خود و نیز چالش‌ها، اهداف و چشم‌اندازهایشان سخن گفتند.
مدیران دو سازمان مردم‌نهاد ضمن مطرح کردن پیشنهادات خود برای نحوه‌ی همکاری متقابل زمینه‌ها و مبانی همکاری مشترک را تبیین کردند تا به سوی تنظیم یک تفاهمنامه و پیش‌نویس همکاری پیش بروند. دارالاکرام و دکتر علیرضا نبی نمایندگان خود را برای ادامه‌ی کار معرفی کردند. بندهای این پیش‌نویس در دو فاز اجرایی خواهند شد: تنظیم پیش‌نویس اولیه همکاری و در ادامه تنظیم زمان‌بندی و پیوست اجرایی برای بندهای این تفاهمنامه به تفصیل.
طرفین اظهار امیدواری کردند که تنظیم این تفاهمنامه و عملیاتی شدن همکاری بین این دو نهاد بتواند به عنوان یک مدل همکاریِ موفق بین سازمان‌های مردم‌نهاد تسری یابد.
در پایان دکتر علیرضا نبی نیز در کنار سایر سفیران به مهربانی سفیر به مهربانی شدند.