ردکردن این

دوازدهمین شعبه دارالاکرام در استان مرکزی و شهرستان خمین افتتاح شد

دوازدهمین شعبه دارالاکرام در استان مرکزی و شهر خمین افتتاح شد

در راستای گسترش چتر مهربانی و حمایت از تحصیل دانش آموزان مستعد و فاقد سرپرست موثر ، دوازدهمین شعبه موسسه دارالاکرام در شهرستان خمین در تاریخ ۱۹ اسفند ماه ۱۳۹۷ افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی ، در مراسم افتتاحیه  که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان ، روسای ادارات و موسسات قرض الحسنه، نمایندگان موسسه دارالاکرام ،خیرین معتمدین ،مددکاران ، نمایندگان خیریه های سطح شهر ، تعدادی از اساتید و پزشکان محترم برگزار گردید.
در این جلسه ابتدا ضمن خوش آمد گویی توسط فرماندار محترم ایشان از متولیان موسسه دارالاکرام تقدیر نمودند،همچنین متذکر شدند در سالهای اخیر به جهت خشکسالی در منطقه و بالارفتن نرخ بیکاری بخش قابل توجهی از خانوار ها تخت پوشش نهادهای حمایتی قرار گرفتند ،که گسترش خدمات این سازمانهای غیر دولتی از جمله موسسه دارالاکرام میتواندتا حدودی در رفع بخشی از مشکلات شهرستان بویژه دانش آموزان مستعد و محروم موثر باشد.
ایشان همچنین اداره آموزش و پرورش و نهادهای حمایتی شهرستان خواستند تا ضمن شناسایی و معرفی بچه ها ی واجد شرایط حداکثر همکاری وتعامل را با این موسسه جهت خدمت رسانی بهتر داشته باشند.
در ادمه جلسه جناب آقای دکتر جلیلیان ریاست مخترم هیئت مدیره موسسه توضیحاتی را در خصوص سابقه موسسه و شناسایی وچگونگی بورسیه دانش آموزان مطرح نمودند. همچنین ایشان متذکر شدند این مجموعه هیچگونه وابستگی به نهادهای دولتی ندارد و تنها از طریق کمک خیرین اداره می شود و حمایت همه جانبه آموزشی، فرهنگی ،بهداشتی ، درمانی و معیشتی از دانش آموزان با رعایت اصل احترام به کرامت انسانی سر لوحه کار موسسه است و در جهت ارتقاء سطح علم و دانش وفرهنگ کودکان و نوجوانان ایران با حمایت و همراهی مردم عزیز فعالیت می کند.

در این مراسم نیز جناب آقای مقیمی استادار اسبق تهران نیز ضمن تشکر از مسئولین و خیرین برای این اقدام در شهرستان خمین، بیان داشتند اقدام به کار خیر از توفیقات بزرگ الهی است ، کسانی هستن که تمکن مالی خوبی دارند ولی توفیق انجام کار خیر ندارند و برعکس افرادی هستند که علی رغم اینکه تمکن مالی خوبی ندارند ولی به جهت افق دید وسیع توفیق خدمت به محرومان را پیدا می کنند .

در ادامه امام جمعه محترم شهرستان در صحبتهای خود گفتند :
در قرآن مجید انسانها به سه دسته متقین ، کافرین و منافقین تقسیم شده اند و در توصیف متقین فرموده شده که متقین کسانی هستند که از هر آنچه دارند انفاق می کنند.
ایشان گفتند موسساتی همچون دارالاکرام برای اینکه موفق باشند باید مردم را وارد صحنه کنند زیرا در این صورت است که موفق خواهند شد، واز طرفی این موسسات باید با تشکیلات منظم و هدفمندکار کنند واز موازی کاری پرهیز کنند تا بهتر بتوانند به جامعه هدف خود خدمت کنند .

در انتها نیز جناب آقای دکتر میراحمد زاده مدیر عامل موسسه دارالاکرام توضیحات جامعی راجع به فعالیت موسسه و شرایط دانش آموزان تحت پوشش و ارائه خدمات به آنها و نگاه داشتن حفظ حرمت و اکرام بچه ها و هدف موسسه ارائه فرمودند و تاکید نمودند که این موسسه باید آینده ای با نتایج چشمگیر با قابلیتهای بالا داشته باشد،
لازم به ذکر است تاکنون بیش از 200 دانش آموز مستعد و فاقد سرپرست موثر تحت پوشش موسسه داارلاکرام می باشند.

دوازدهمین شعبه دارالاکرام در استان مرکزی و شهر خمین افتتاح شد

دوازدهمین شعبه دارالاکرام در استان مرکزی و شهر خمین افتتاح شد

دوازدهمین شعبه دارالاکرام در استان مرکزی و شهر خمین افتتاح شد

دوازدهمین شعبه دارالاکرام در استان مرکزی و شهر خمین افتتاح شد