ردکردن این

دلنوشته مهسا درباره سفرش به مشهد و زیارت امام رضا (ع)

سلام آقای مهربونم 💚
من همیشه از دور به شما سلام می‌کردم آخه نمی‌تونستم بیام مشهد خونتون اما بالاخره اومدم. همیشه مامانم میگه که آقا باید ما رو بطلبه. یا ضامن آهو، بعضی وقتا فکر می‌کنم چطوری حرف تمام مردم رو گوش میدی؟ واقعاً خسته نمیشی؟ یا اشتباه نمی‌کنی؟! من وقتی دو تا شعر میخونم اشتباه می‌کنم!
تابستون امسال من و دوستام به همراه مادرامون رفتیم مشهد؛ یه اردو، خیلی خوب بود…. رفتیم به پابوس آقا امام رضا (ع). خیلی خیلی خوشحال بودم. وقتی که به حرم نزدیک شدیم چادر سفیدم رو پوشیدم و به همراه دوستام وارد حرم امام رضا شدیم، زیارت کردیم و از موزه حرم دیدن کردیم.

بعدش به اقامتگاهمون رفتیم و صبح دوباره به حرم رفتیم و بعد از زیارت ما را به کوهسنگی بردند. آنجا خیلی زیبا و بزرگ بود و جاهای دیدنی داشت. من آنجا عکس های قشنگی گرفتم و بعداً رفتیم سینما و یک فیلم زیبا دیدیم و بعد از سینما دوباره برگشتیم اقامتگاه و بعد از یه کمی استراحت به سمت تربت جام حرکت کردیم.

من واقعا از دارالاکرام و همیارای مهربونش و همه کسانی که اسمشون رو نمیدونم که باعث شدن این اردو رو بریم تشکر می‌کنم. از وقتی که پدرم را از دست دادم حدود پنج سال است که از تربت جام بیرون نرفتیم به یاری خدا و لطف شما عزیزان امسال توانستیم به اردو بریم . توی این اردو خیلی بهمون خوش گذشت. خدا خیرتون بده که ما فرزندانتون رو خوشحال کردین.

از طرف مهسا ✨🌷

همراه ما باشید:

https://yek.link/darolekram.mashhad
www.instagram.com/darolekram.mashhad

شماره تماس شعبه مشهد:
☎️ ۰۵۱۳۲۲۹۱۰۷۵

روابط عمومی موسسه دارالاکرام ـ شعبه مشهد