ردکردن این

دانش‌آموزانِ خاش در دوره‌های احیای پنجشنبه‌های آموزشی شرکت می‌کنند

دانش‌آموزانِ خاش در دوره‌های احیای پنجشنبه‌های آموزشی شرکت می‌کنند

دانش‌آموزانِ خاش در دوره‌های احیای پنجشنبه‌های آموزشی شرکت می‌کنند.
مدیر دارالاکرام خاش، محمدرضا ریگی، با اعلام این خبر، گفت: با هدف توسعه و تعمیق فرآیند یاددهی و یادگیری دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم، دوره‌های احیای پنجشنبه‌های آموزشی خاص پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم، از سوی اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

 به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان، مدیر کل آموزش و پرورش این استان، حسن بروشکی، در نشست مشترک مجازی با مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر تاثیر سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در کنکور سراسری و موضوع نهایی شدن فرآیند برگزاری امتحانات نوبت دوم پایه‌های دهم و یازدهم مانند پایه دوازدهم، بر آن شدیم تا با حساسیت و دقت نظر هرچه بیشتر این مقوله را پیگیر شویم.

 وی افزود: به همین منظور موضوع در قالب مصوبه شورای آموزش و پرورش در همه شهرستان‌ها و مناطق با هدف احیای پنجشنبه‌های آموزشی صورت پذیرفته و اکنون این طرح آغاز و در فاز اجرایی قرار گرفته است.
 مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: سعی بر این است که برای اجرای مطلوب و تاثیرگذار آن از همه ظرفیت‌ها و بسترها اعم از درون و برون سازمانی بهره‌گیری شود و مجموعه‌های مختلف پای کار باشند.
بروشکی بیان کرد: در این طرح که به صورت کاملاً خودجوش و در یک حرکت کاملاً جهادی و به دور از صرف هزینه اجرا می‌شود، برای حضور دانش‌آموزان، پایگاه‌های علمی تعریف و در قالب همایش‌های علمی کار انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: همه دبیرانی که در این طرح مشارکت دارند با نگاه خیرخواهانه و با هدف ارتقای توان علمی دانش‌آموزان، درصدد رفع مشکلات درسی، حل تست و بیان نکات کلیدی موثر در امتحانات و کنکور سراسری خواهند بود.
ریگی، مدیر دارالاکرام خاش، همچنین گفت: با توجه به سخنان مدیر کل و اجرای طرح فوق، درصدد هستیم تمام دانش‌آموزان عضو موسسه در این کلاس‌ها شرکت کنند و آمادگی لازم را برای شرکت در امتحانات نهایی و کنکور کسب کنند.