Skip to content

دارالاکرامِ گرگان افتتاح شد

دارالاکرامِ گرگان افتتاح شد

موسسه‌ی خیریه و عام‌المنفعه‌ی دارالاکرام، حامیِ آموزشِ کودکان و نوجوانانِ در معرضِ خطرِ ترکِ تحصیل، در گرگان آغاز به کار کرد.
این شعبه که پیش از این به صورت مجازی و غیرفیزیکی فعالیت خود را شروع کرده بود، از بیستم آبان ماه فعالیت خود را در دفتر فیزیکی به طور رسمی ادامه می‌دهد.
در این مراسم که مدیرعامل موسسه خیریه و عام‌المنفعه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس (ع)، دکتر مصطفی میراحمدی‌زاده حضور داشت، فاطمه حسام‌پور به عنوان مدیریت دارالاکرام شعبه گرگان معرفی شد.
مراسم افتتاحیه‌ی دارالاکرام گرگان در حضور جمعی از مدیران، مسئولان، خیرین و مردمِ گرگان برگزار شد.
در این مراسم به اهمیت تشکیل این مؤسسه در شهرستان گرگان اشاره و در مورد فعالیت‌های این مؤسسه در زمینه‌ی حمایت از دانش‌آموزان در معرضِ خطرِ ترکِ تحصیل در حوزه‌های آموزش، معیشت، سلامت، مشاوره و کارآفرینی توضیحاتی ایراد شد.

مدیرعامل موسسه دارالاکرام ضمن تشکر از فاطمه حسام‌پور، که در ۲ سال گذشته به عنوان کارشناس در گرگان پیگیر امور موسسه بوده است، گزارشِ مختصری از عملکرد دارالاکرام گرگان ارائه داد و از همه حاضران درخواست کرد که این موسسه را تنها نگذارند و حمایت خود را از این مجموعه دریغ نکنند.
همچنین فاطمه حسام‌پور، ضمن خیرمقدم به حاضران، خواستار همکاری مستمر خیرین با مجموعه دارالاکرام شد.
در ادامه‌ی این جلسه، از کتابخانه‌ای در روستای بالاجاده شهرستان کردکوی در استان گلستان بازدید شد و از زحمات مدیر و موسس این کتابخانه‌ی ساده اما غنی تقدیر و تشکر به عمل آمد.