ردکردن این

حمایت از دانش آموزان مستعد در مناطق محروم شهرستان جهرم

حمایت از دانش آموزان مستعد در مناطق محروم شهرستان جهرم

در راستای شناسایی دانش آموزان با استعداد مناطق محروم این بار مدرسه روستای بید کوه شهرستان جهرم مورد حمایت موسسه دارالاکرام قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی موسسه دارالاکرام، با همت یکی از خیرین شهرستان جهرم و شعبه دارالاکرام در این شهرستان از تنها مدرسه در روستای بیدکوه، بازدید به عمل آمد تا از دانش آموزان این منطقه محروم حمایت تحصیلی صورت گیرد.

دراین بازدید که ۸ مهرماه ۹۷ صورت پذیرفت ، مدیر موسسه دارالاکرام شعبه جهرم به نمایندگی از موسسه به کلیه دانش آموزان این مدرسه (شامل ۲ کلاس و جمعا ۲۳ دانش آموز در ۶ پایه تحصیلی) پک های آموزشی، لوازم التحریر و لباس اهدا شد و همچنین در ادامه حمایتها یک دانش آموز مستعد جهت حمایت کامل آموزشی به عضویت دارالاکرام پیوست.

در این بازید به علت اینکه ساختمان مدرسه در کنار جاده قرار دارد و فاقد دیوار جهت حفظ امنیت جانی دانش آموزان می باشد، هزینه ساخت دیوار مدرسه توسط بانی نیکوکار تقبل گردید.

موسسه دارالاکرام از سال ۱۳۸۰ در حوزه حمایت از تحصیل کودکان مستعد بازمانده از تحصیل و در معرض ترک تحصیل و با داشتن ۹ شعبه فیزیکی در شهر های مختلف کشور، حمایت می کند و هم اکنون در حدود ۲۵۰۰۰ دانش آموز را تحت حمایت خود دارد.

این موسسه در کنار اعطای بورسیه تحصیلی خدمات آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی و … را به دانش آموزان ارائه می دهد و هم اکنون با رویکرد به روز رسانی فعالیت های خود و گسترش کمی و کیفی این فعالیت ها اقدام به راه اندازی سامانه نرم افزاری به مهربانی bemehrbani.ir نموده است.

پیش بینی می شود: با استفاده از نرم افزار به مهربانی امکان استفاده از محتوای آموزشی بر بستر اینترنت برای دانش آموزان تحت حمایت فراهم خواهد شد.