ردکردن این

جنوب استان کرمان در محاصره سیلاب

هموطنان سیل زده مان را در جنوب کرمان دریابیم

 

بارش شدید باران طی چند روز گذشته، باعث جاری شدن سیل در جنوب کرمان به ویژه شهرستان رودبار جنوب و جازموریان شده و خسارات سنگین و جبران ناپذیری به بار آورده است.

شدت سیلاب به قدری است که راه های ارتباطی برخی مناطق از جمله سه روستا قطع شده است.  مددکاران شعبه کرمان، اوضاع دانش آموزان تحت پوشش موسسه و خانواده های شان را بسیار وخیم گزارش کرده اند. وخامت اوضاع در این مناطق تا حدی است که سیل زدگان آذوقه و آب آشامیدنی در اختیار ندارند.

 

 

گفتنی است خسارات وارد آمده در بخش های مختلف به ویژه در بخش کشاورزی که تنها منبع درآمد منطقه را تشکیل می دهد، فجایع سنگینی را به بار آورده و محصولات اهالی این منطقه را نابود کرده است.

با تلاش های بی وقفه همیاران دلسوز شعبه کرمان موسسه دارالاکرام، تاکنون هزاران بسته آب معدنی و نان، جمع آوری و بخشی از آن در میان سیل زدگان توزیع شده است. در صورت فروکش کردن سیلاب، امدادرسانی هم چنان ادامه خواهد یافت.

 

 

اینک  در شرایط کنونی که جهانیان از جمله کشور ما  با بحران انتشار ویروس کرونا مواجه بوده و در حال مقابله و ایمن سازی در برابر این ویروس هستند، ضروری است بیش از پیش دغدغه هموطنان دردمند خود را به ویژه در مناطق کم برخوردار داشته باشیم. لذا موسسه خیریه دارالاکرام، شما نیکوکاران را به حمایت از هموطنان سیل زده مان فرا می خواند.

هم اکنون به یاری هموطنان سیل زده خود بشتابید.

شماره کارت دارالاکرام شعبه کرمان      7874 6355 3374 6104

شماره حساب   8736218496