ردکردن این

جلسه عوامل ستاد مرکزی و شعبه دارالاکرام آذرشهر

جلسه اداری در تاریخ سی‌ام مهرماه سال ۱۴۰۱ در محل شعبه آذرشهر ساعت ۸ صبح برگزار گردید
حاضرین در جلسه آقایان جلیلیان، میر احمدی زاده، رمضان زاده، طباطبایی، ایوب و حامد قهرمان نژاد و خانم ها جعفری و پاشاپور
_آقای میراحمدی زاده در رابطه با اهداف تعیین شده برای سال ۱۴۰۱ سخن گفته و گزارشی از آن ارائه نموده و ضرورت تحقق آن را تاکید نمودند.
_آقای رمضان زاده بررسی اهداف تعیین شده توسط شعبه آذرشهر
_آقای قهرمان نژاد گزارش پیشرفت برنامه‌های تدوین شده برای تحقق اهداف سال ۱۴۰۱
_خانم پاشاپور گزارش مددکاری جذب همیاران آموزشی و مددکار داوطلب و تبلیغات در سایت موسسه
آقای میراحمدی زاده: تبلیغات در سایت مهم است روی آن سرمایه‌گذاری شود و از آن مشاهده می‌شود اشتباهات تایپی در متن مطالب بارگذاری شده در سایت وجود دارد که باید توجه به کافی به عمل آید تکمیل اطلاعات جداول در ورود و خروج دانش آموزان ماه می باشد زیرا این جدول مبنای تصویب یا عدم تصویب دانش آموزان می باشد اگر اطلاعات ناقصی داده شود کار مشکل و با وقتی انجام خواهد گرفت.
_آقای طباطبایی برای افزایش دانش آموز به توسعه جغرافیایی شعبه فکر می‌کنیم و می‌خواهیم از شهرستان های نزدیک همیار معتمد پیدا کرده و کار را از طریق آنها پیش ببریم و ما فقط کارهای اداری آنها را انجام دهیم.
_آقای جلیلیان در آینده خدمات پنجگانه آنلاین شده کارها به صورت اتوماتیک انجام میپذیرد. بایست کیفیت مددکاری را افزایش دهیم. در موسسه موضوع آموزش محور اصلی میباشد. دادن پول از طریق بانیان و خرید خدمت از موسسه انجام خواهد شد. سازماندهی هم یاران معتمد مهم بوده و  باید در سیستم امکانات فراهم می‌شود تا اگر مشکلی پیش بیاید به مدیرعامل منعکس گردد.

✅ توسعه‌ی انسانی، از آموزش کودکان، تا شهروندان خوب.
👥 همراهتان هستیم:روابط عمومی دارالاکرام شعبه آذرشهر
۰۴۱۳-۴۲۳۴۱۷۶☎️ صفحه اینستاگرام دارالاکرام آذرشهر ❇️ کانال دارالاکرام شعبه آذرشهر در تلگرام