ردکردن این

جلسه شورای راهبردی شعبه آذرشهر با حضور عوامل ستاد مرکزی دارالاکرام

جلسه شورای راهبردی در تاریخ ۲۸ مهرماه ۱۴۰۱ در ساعت ۴:۳۰ عصر برگزار گردید:


شرکت کنندگان آقایان و خانم ها:
جلیلیان موسس و رئیس هیئت مدیر، میراحمدی زاده مدیرعامل، رمضان زاده معاونت شعب، دشتی منش کارشناس کارآفرینی و اشتغال، سید محمد طباطبایی از بانیان موسسه، آقای فصیحی، نورالدینی، قصاب پور، خیاط زاده، میرغفاری، عیوض نژاد، دیزجی، حیدری، جلودارزاده، سید احمد طباطبایی، ایوب و حامد قهرمان نژاد،  و خانم جعفری
موضوعات جلسه:
خیر مقدم توسط آقای سید احمد طباطبایی و گزارش کوتاهی از رویکردهای اصلی شعبه
گزارش آقای ایوب قهرمان نژاد در رابطه با فعالیت‌های شش ماهه شعبه بر رویکرد اصلی موسسه که موضوع آموزش و توانمندی دانش آموزان می باشد.
آقای حیدری: گزارشی در رابطه با مشاوره های انجام یافته ارائه نموده و از بازخوردهای مشاوره های انجام یافته که منجر به افزایش روحیه و امید دانش آموزان گردیده است مواردی را بیان کردند.
گزارش خانم جعفری در رابطه با فعالیت‌های مددکاری و نیازهای خانواده ها
آقای میر احمدی زاده مدیرعامل موسسه:
ضمن قدردانی از حضور اعضای شورای راهبردی در جلسه، فرازهایی از منشور اخلاقی موسسه را بازخوانی کرده و بر اساس حفظ کرامت انسانی و تعهد سازمانی و امانتداری تاکید نمودند. آنگاه ایشان تاثیرات آموزش را در حوزه های فردی و اجتماعی تشریح نموده و پایبندی موسسه را به آموزش دانش‌آموزان و بالا بودن کیفیت آن اعلام نمودند و اضافه کردند که موسسه دیگر به دنبال اضافه نمودن شعبه نیست بلکه می خواهد کیفیت آموزش را افزایش داده و برای بالا بردن ظرفیت های شعبات از همیاران معتمد استفاده خواهد شد و با شعبات به طرف خود کفایی حرکت کرده و دیگر نیازی به ستاد مرکزی نداشته باشند و بایستی سعی شود شعبات از پتانسیل های منطقه ای خود در جذب حامی و بانی و همیار استفاده نمایند.
آقای جلیلیان رئیس هیئت مدیره:
از بین تمام کارهایی که می توانستیم انجام دهیم تحصیل کودکان را هدف گرفته زیرا می‌خواهیم که این کودکان و نوجوانان شهروندان خوب جامعه باشند و در حال حاضر در دارالاکرام این بستر فراهم شده است و امیدواریم که با تلاش دسته جمعی به اهداف تعیین شده برسیم. در حال حاضر بیش تعداد بیش از ۷ هزار دانش آموز در سراسر کشور از خدمات پنجگانه دارالاکرام استفاده می نمایند. در موسسه شفافیت مالی وجود دارد تا کسی دغدغه اعتماد نداشته باشد. و بایستی با تلاش خود را در جهت توانمندسازی ، امنیت روحی و روانی را برای دانش آموزان و جامعه فراهم نماییم. در پایان از تلاش‌های شعبه آذرشهر تقدیر و قدردانی نمودند.

جناب آقای فصیحی: با تشکر از فعالیت های موسسه دارالاکرام و تاثیر خدمات مثبت موسسه دانش آموزان و آینده کشور
جناب آقای سید محمد طباطبایی: اعلام ورود مهمان های از سراسر کشور به آذرشهر و اسکان در شعبه آذرشهر و ضرورت تشکیل جلسه با آنها
جناب آقای نورالدینی: اعلام آمادگی جهت همکاری با استفاده از اساتید دانشگاه پیام نور در مشاوره ها
جناب آقای خیاط زاده: دارالاکرام خودش آموزش و پرورش است. امسال در فصل تابستان برای ۵۰۰ نفر از دانش آموزان شهرستان خدمات دندانپزشکی توسط خیرین نوآوران سلامت کشور و همیاران سلامت شهرستان داده شده است.
جناب آقای میرغفاری: تشکر از احساس مسئولیت افراد مخصوصا  آقای دکتر عیوض نژاد که در امر مدرسه سازی و خدمات دندانپزشکی برای افراد حائز شرایط فعالیت دارند.
جناب آقای دکتر عیوض نژاد: در دارالاکرام خلاءها خوب شناسایی شده‌اند و این موسسه به دنبال آنها میباشد.
در مورد جامعه بیمارانی کم برخوردار عنوان کردند که نوع از بیمارها باید اول درمان روحی گردند و پس از آن به دنبال درمان فیزیکی باشند. از نظر بهداشت و درمان باز هم در خدمت موسسه هستند و وظیفه ماست که به موسسه کمک کنیم.

✅ توسعه‌ی انسانی، از آموزش کودکان، تا شهروندان خوب.
👥 همراهتان هستیم:روابط عمومی دارالاکرام شعبه آذرشهر
0413-4234176☎️ صفحه اینستاگرام دارالاکرام آذرشهر ❇️ کانال دارالاکرام شعبه آذرشهر در تلگرام