ردکردن این

برگزاری جشن تولد دانش آموز دارالاکرام

برگزاری جشن تولد برای دختران متولد بهار و تابستان – شعبه مشهد

از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر
یادگاری که در این گنبد دوار بماند

همراهان مهربان دارالاکرام
سلام و درود

به منظور تقویت روحیه دانش‌آموزان و از سرگیری برنامه‌های فرهنگی بعد از پاندمی کرونا، ضیافتی جهت شادباش تولد دانش‌آموزان دختر متولد بهار و تابستان شعبه مشهد برگزار شد.

در این ضیافت، پس از اجرای برنامه های فرهنگی، جشن تولد عزیزان متولد بهار و تابستان برگزار شد و کتاب هایی متناسب با سن دانش آموزان به‌عنوان هدیه تقدیم و مهمانان پذیرایی شدند.

لازم به ذکر است که این جشن با همت بانیان عزیز و همیاران محترم برگزار شد. با آرزوی سلامتی، نور و برکت الهی برای این عزیزان🌺🙏💖

برگزاری جشن تولد برای دختران متولد بهار و تابستان – شعبه مشهد
برگزاری جشن تولد برای دختران متولد بهار و تابستان – شعبه مشهد
اهدا کتاب به عنوان هدیه تولد به دانش آموزان
هدا کتاب به عنوان هدیه تولد به دانش آموزان

 

برگزاری جشن تولد برای دختران متولد بهار و تابستان – شعبه مشهد
هدا کتاب به عنوان هدیه تولد به دانش آموزان
هدا کتاب به عنوان هدیه تولد به دانش آموزان
پذیرایی از دانش آموزان
پذیرایی از دانش آموزان

همراه ما باشید:

https://yek.link/bemehrbani.mashhad
www.instagram.com/bemehrbani.mashhad

شماره تماس شعبه مشهد:
☎️ 05132291075

روابط عمومی موسسه دارالاکرام ـ شعبه مشهد


جشن تولد 50 فرشته مهربان در تهران

 

جشن تولد 50 دانش اموز بورسیه شعبه تهران موسسه فرهنگی دارالاکرام در پردیس سعادت آباد برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی دارالاگرام، در این جشن که با عنوان “نوازشهاي مهرباني” و به همت گروهی با همین نام متشکل از اصحاب رسانه و هنرمندان برگزار گردید تولد نمادین 50 دانش اموز بورسیه برگزار شد.

بنابر این گزارش، در ایم برنامه گروه سرود موسیقی “فردا” به اجرای برنامه پرداخت و به دانش آموزان هدایایی به رسم یادبود از طرف بانیان نیکوکار تقدیم گردید.

خاطر نشان می شود، یکی از بانیان با توجه به آشنایی با موضوع فعالیت های موسسه، 25 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به دانش آموزان را تقبل نمود.

 

 


برگزاری جشن تولد دانش آموز دارالاکرام- شعبه شوش

روز چهارشنبه در کلاس تزریقات گوش ما شنوای صبحت های عزیزانی بود که برای آموزش آمده بودن در بین این گفتگو ها شاهد بودیم که دخترک زیبا با صدای بلند و قهقه می گفت زود باشید کلاس را تمام کنید می خواهم بروم منزل چون امروز تولد من است و مادر بزرگم هم منتظر من … دخترک زیبای قصه ما گویا می خواست تمام آرزوهای قشنگ خود را با مادربزرگ پیر خود به اشتراک بگذرد چون او از نعمت پدرومادر محروم است ۰ بلافاصله همکاران ما در موسسه با شنیدن این موضوع دست به کار شده و یک جشن کوچک را برایش ترتیب دادن واز مسئول مددکاری موسسه هم خواهش کردیم در این برنامه سوپرایز حضور داشته باشندو تمام تلاش همیاران ما براین بود که یک روز به یادماندنی برای این دختر زیبا در موسسه رقم بزنند به امید اینکه بچه های سرزمین مان همیشه غرق شادی و خوشی باشند….


اهدایی 8 عدد کیک تولد – شعبه شوش

عمو زارع قصه ما امروز سر تمرین تیم فوتبال شعبه شوش چه زیبا درخشید با گرفتن این کیک های تولد به همه یادآوری کرد که این فرزندان همانند فرزندان ما دارای آمال وآرزوهایی هستند که دوست دارند این آرزوها برایشان تحقق پیدا کند ولی متاسفانه بازی بد روزگار به صورت ناجوانمردانه ترین شکل ممکن این ولی نعمت های مارا آسیب قرار داده است عمو زارع با این حرکت زیبا به ما گوشزد کرد که این بچه ها هم دوست دارن دارای جشن تولد باشند دست مریزاد عمو زارع خداقوت جا دارد از سرپرست تیم جناب آقای مانگری که عاشقانه به این عزیزان مهر می ورزدو جناب آقای زارع که بانی تهیه این کیک های زیبا شدند کمال تشکر وقدر دانی را داشته باشم دست همگی درد نکند اجرتان با صاحب نام این موسسه


شعبه ی قم :

حضور بورسیه های قمی در جشن تولد غنچه های دارالاکرام همراه با اجرای برنامه فرهنگی و هنری متنوع

به مناسبت فرارسیدن میلاد پربرکت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع) کودکان مقطع ابتدایی شعبه قم در جشن تولد 2 دانش آموز پسر(احسان و عرفان) بورسیه دارالاکرام در سالن اجتماعات کانون معراج شرکت نمودند.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی دارالاکرام، این برنامه که با همکاری مسئولان کانون و یکی از همیاران محترم شعبه قم، خانم زرین کمر برگزار شد و دارای بخش های متعدد و برنامه های مختلف فرهنگی و هنری بود که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود:  خیرمقدم توسط مسئول روابط عمومی، تلاوت قرآن توسط یکی از دانش آموزان، اجرای برنامه شاد شامل شعر، قصه و مسابقه با موضوعات مربوط به پیامبراکرم(ص)، سوال های قرآنی، بیان حکمت سلام و بسم ا… توسط حجت الاسلام  زنقایی از حوزه علمیه قم، اجرای نمایش شاد و موزیکال با موضوع خوراکی سالم و ناسالم و ورزش توسط گروه نمایش کانون معراج، مراسم کیک تولد و اهدای 2 هدیه از طرف دارالاکرام به 2 دانش آموز پسر بمناسبت تولدشان و 30جایزه به افرادی که درمسابقه موفق بودند.

خاطر نشان می شود در پایان این برنامه عکس یادگاری گرفته شد و در انتها از دانش آموزان با کیک تولد، شیرکاکائو، شکلات و ساندویج از مهمانان پذیرایی بعمل آمد و ایاب و ذهاب دانش آموزان توسط یکی از همیاران انجام گرفت.