ردکردن این

اهدای هزار بسته مواد غذایی به خانواده دارالاکرام در سیستان و بلوچستان

اهدای بسته های مواد غذایی در سیستان و بلوچستان

توزیع 1000بسته خوراکی در بین دانش آموزان دارالاکرام زاهدان ، خاش و زابل به ارزش بیش از یک میلیارد تومان به همت یاری همیاران خارج از کشور با موسسه خیریه دارالاکرام.

خانواده بزرگ دارالاکرام همواره دانش آموزان را ،در مسیر تحصیل و علم آموزی تنها نگذاشته است و از هیچ کمک مادی و معنوی برای کودکان در این راه مضایقه نکرده است.

امسال با همکاری این موسسه با خیریه بین المللی بنیاد کودک،  خانواده بزرگ دارالاکرام گسترش یافت و همیارانی در فراسوی مرز های ایران به این موسسه پیوستند.

همیارانی که اگر چه فرسنگ های زیادی با کودکان مستعد و توانمند ایرانی فاصله دارند اما با کمک های ارزشمندشان از آن سوی این کره خاکی آینده این بچه ها  که از کودکی با تلخی این دنیا و مشکلات آن روبه رو شدند را می سازند و برای همیشه در قلب و ذهن این کودکان حک می شوند.

قراردادی در شعبه مرکزی تهران میان دو خیریه دارالاکرام و بنیاد کودک بسته شد و به موجب ان مبلغ یک میلیارد و دویست پنجاه میلیون تومان برای تهیه بیش از هزار بسته اقلام خوراکی به استان سیستان و بلوچستان اختصاص یافت .

مجموعه دارالاکرام دراین استان سه شعبه در شهرستان های زاهدان ، زابل و خاش دارد که در مجموع 1000 دانش آموز مستعد را تحت حمایت خود  برای ادامه تحصیل بدون دغدغه مالی قرار داده است.

این بسته ها شامل ماکارانی،برنج،رب،روغن، حبوبات،چای وسویا است ومایحتاج اصلی در خانه ها به شمار می آید به دست نیکوکاران برای این خانواده ها تامین شد.

این اقلام در زاهدان تهیه و بسته بندی شده و بعد از نظارت و بررسی نهایی همکاران شعبه زاهدان ،برای رسیدن به خواهران و برادران ما در خاش و زابل رهسپار جاده ها شد

در آخر سپاس فراوان از نیکو منشان، که با یک قدم همراه روز های سخت کودکان سرزمین ایران سرزمین گنج های پنهان هستند و دست های کوچک آنها را رها نکرده اند.

نگاه مهربان خداوند همیشه بدرقه راه زندگیشان باشد.