ردکردن این

برگزاری افطاری در شعب خیریه دارالاکرام

شعبه ی مشهد :

برگزاری مراسم افطاری در سطح خانواده ها

برگزاری مراسم افطاری در سطح دانش آموزان بورسیه و خانواده ها

شعبه مشهد موسسه دارالاکرام طبق روال هر سال در ماه مبارک رمضان 1393 نیز مراسم ضیافت افطاری را با مساعدت بانیان و حامیان، برای دانش آموزان بورسیه وخانواده های آنها در چندین مرحله برگزار نمود. به گزارش روابط عمومی شعبه مشهد، در این راستا برای اجرای هر چه بهتر این برنامه در سطح تمامی دانش آموزان، مناطق پنج گانه تحت پوشش تقسیم و بر اساس محل سکونت دانش آموزان، برنامه به صورت جداگانه و طی چند روز برگزار شد و در هر یک از این مناطق به یاری بانیان، وسیله ایاب و ذهاب برای سهولت در رفت و آمد دانش آموزان و خانواده های آنان در نظر گرفته شد. در این مراسم، همزمان با ضیافت افطار و صرف شام، برنامه های شادی به همراه موسیقی اجرا شد و شب­هایی به یاد ماندنی برای خانواده ها و دانش آموزان به ارمغان آورد.


برگزاری مراسم افطار در سطح دانش اموزان بورسیه در مشهد

مراسم افطار درسطح دانش آموزان و خیرین شعبه مشهد  با همت بانیان نیکوکار با هدف حفاظت و حمایت از محیط زیست برگزار گردید. به گزارش واحد روابط عمومی موسسه فرهنگی دارالاکرام شعبه مشهد، یکی از بانیان نیکوکار، به مناسبت ماه مبارک رمضان و با هدف آموزش و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست، مراسم پذیرایی افطاری به 200 دانش­آموز و خیر موسسه را در مورخ 08/03/96 در هتل سی نور مشهد برگزار نمود. یکی از دانش آموزان برتر شعبه مشهد در ابتدای مراسم تلاوت اذان و مناجات نمود. این مراسم شامل پیام زیست محیطی بود که این پیام از طریق اهداء کتاب، سی دی و ساک پارچه­ای به جای استفاده از پلاستیک به دانش­آموزان منتقل گردید. از حاشیه­های این جشن برگزاری مسابقه خلاصه­نویسی و نتیجه­گیری از کتاب و سی­دی­های اهدایی بود که قرار شد به بهترین برداشت جایزه ای ویژه اعطا گردد. در پایان به تمام خانواده­های حاضر در این مراسم پک­های معیشتی تقدیم شد. افطار و پک فرهنگی مراسم افطاری


شعبه ی البرز :

برج میلاد میزبان دانش آموزان بورسیه البرز و صرف افطار

 

مراسم افطاری ایتام

اردو بازدید از برج میلاد برای دانش آموزان  تحت پوشش موسسه در استان البرز، روز یکشنبه مورخ 30 اردیبهشت ماه سال 97 برگزار گردید که 60 نفر از دانش آموزان دختر و پسر در مقطع ابتدایی و راهنمایی حضور داشتند.

 به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی دارالاکرام، این برنامه فرهنگی با همکاری یکی از نیکوکاران وهمیاران موسسه بنام سرکار خانم فتوت و مساعدت مدیریت برج میلاد تهران برگزار گردید. در ابتدا دانش آموزان با آسانسور به طبقه 14 برج رفتند که خیلی برای آنها مهیج بود، در طبقه اول توضیحاتی توسط کارشناس راهنما در مورد برج میلاد داده شد که برای دانش آموزان بسیار جالب بود بعد از آن دانش آموزان به سکوی باز رفتند از آنجا نمای شهر را تماشا کردند.

این گزارش می افزاید: دانش آموزان بعد از بازدید از برج جهت پذیرایی و افطاری با اتوبوس به رستوران سنتی رفتند و در آنجا از ایشان با افطار و شام پذیرایی گردید. مراسم افطاری مراسم افطاری مراسم افطاری


شعبه ی زاهدان :

توزیع غذای افطاری برای دانش آموزان دارالاکرام

در روز 26 ماه مبارک رمضان به لطف خداوند و همت خيرين توفیق حاصل شد، تعداد 300 پرس غذا برای افطاری خانواده ها تهیه و توزیع شود.


شعبه ی قم :

ضیافت افطاری همیاران موسسه دارالاکرام

به لطف خدا جلسه تجلیل ازهمیاران؛ حامیان ومددکاران موسسه دارالاکرام شعبه قم ،با 200نفر مهمان درتالارفرهنگیان قم به مدت ٢ ساعت برگزار گردید. در این مراسم که حامیان ،همیاران ومددکاران ، تعدادی از خیرین استان ،اساتید دانشگاه های قم ، مدیران موسسات خیریه ،مدیران اداره کل آموزش وپرورش ومناطق ، معاونین استانداری، شهرداری، بهزیستی ،انجمن ایتام، انجمن حمایت از زندانیان،کمیته امداد و یک نفر از اعضاء شورای شهر ،نماینده آستان قدس رضوی، مدیران ٧ خبرگزاری، رئیس دفتر آقای امیرآبادی نماینده مردم قم ، آقای خسروآبادی از وزارت ارشاد ، و آقای ابراهیم خانی از ستاد، و با حضور گرم تعدادی از دانش آموزان موفق جهت تشویق و اهداء جایزه ، گروه سرود۶نفره موسسه، پنج نفر دکلمه خوان ، قاری و یک دانشجوی موسسه که در دانشگاه انقلاب با کسب رتبه 40 قبول شده بود، حضورداشتند. جناب آقای دکتر رضایی مدیر کل روابط عمومی آموزش وپرورش به عنوان مجری برنامه، در این مراسم حضور داشتند. بعد از تلاوت آیات وحی، آقای حسینی رئیس شورای راهبردی ضمن خیر مقدم در ارتباط با کار خیر صحبت کرد و بعد از اجرای گروه سرود و اجرای دکلمه و خوانندگی دانش آموزان ، دکتر زارعی متین عضو هیئت علمی دانشگاه پردیس فارابی به سخنرانی پرداختند. در ادامه صحبت دانشجوی موفق قم و مدیر شعبه و اهداء جایزه به 5 نماینده برتر در کسب معدل ، ورزشی و حفظ قرآن پایان بخش جلسه پرخیر و برکت بود. پس از آن، با رسیدن وقت اذان و افطار، از میهمانان گرامی پذیرایی به عمل آمد. دراین جلسه مبلغی بانی عام وبانی خاص افطاری و18دانش آموز موردحمایت قرار گرفتند. خبر این ضیافت پر برکت، در رسانه‌های زیر منتشر شد:

1- خبرگزاری فارس:

http://fna.ir/1o9y3n

2-سایت سازمان بهزیستی:

https://www.behzisti.ir/news/55179/

3-خبرگزاری پانا:

http://pana.ir/news/127

4- قم فردا:

https://qomefarda.ir/32801

5- خبرگزاری پانا:

http://www.pana.ir/photo/1270657

http://www.pana.ir/news/1270559

6- پایگاه خبری تحلیلی فردو نیوز:

https://www.fordu.ir/fa/news/13870/

7-خبرگزاری فارس نیوز:

http://www.farsnews.ir/qom/news/14010124001059/نیاز-خیریه-دارالاکرام-قم-به-همیاری-داوطلبانه-متخصصان


برگزاری مراسم افطار در سطح خانواده های شعبه قم

برگزاری افطار در قم

مراسم افطار درسطح دانش آموزان بورسیه قم به همراه خانواده های آنها  با همت بانیان نیکوکار برگزار گردید.

به گزارش واحد روابط عمومی موسسه فرهنگی دارالاکرام، این مراسم با حضور 270 نفر از خانواده های تحت پوشش در تاریخ  97/3/11 در سالن آمفی تاتر کانون فاطمه زهرا شهر قم، برگزار گردید.

در ابتدای مراسم بین داشن آموزان حاضر مسابقه های فرهنگی اجرا و بعد با مداحی  به مناسبت  جشن میلاد  امام حسن مجتبی مراسم ادامه یافت . در انتها نیز از خانواده ها به صرف افطار  و شام  پذیرایی شد.

مراسم افطار در قم    

           مراسم افطار در قم

 

مراسم افطار در قم    

  مراسم افطار در قم