ردکردن این

بازتاب خبري از مراسم تجليل از دانش آموزان برگزيده مسابقه دلنوشته و نقاشي موسسه خيريه و عام المنفعه دارالاكرام

قم(پانا)- مراسم تجلیل از دانش آموزان برگزیده مسابقه دلنوشته و نقاسی موسسه خیریه و عام المنفعه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس(ع) قم ظهر امروز در محل ساختمان نهضت سوادآموزی استان برگزار شد.

مراسم تجلیل از دانش آموزان برگزیده مسابقه دلنوشته و نقاسی موسسه خیریه و عام المنفعه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس(ع) قم امروز با حضور سید محمد تقی حسینی رییس شورای راهبردی موسسه و حجت الاسلام قاسمی نیا عضو این شورا و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.
«منوچهر دهشیری» مدیر موسسه خیریه و عام المنفعه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس(ع) طی سخنانی در این مراسم با اشاره به اینکه شبکه موسسه دارالاکرام دارای 25 شعبه فعال در 50 شهر کشور است، اظهار کرد: در مدت 10 سال فعالیت این موسسه در قم، 496 دانش آموز تحت پوشش قرار گرفته اند و 74 نفر از آنان نیز با مدارج بالا فارغ التحصیل شده و به مکنت کافی دست یافته اند به طوری برخی از آنان، امروز از حامیان موسسه محسوب می شوند.
همچنین «سید محمد تقی حسینی» رییس شورای راهبردی موسسه خیریه و عام المنفعه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس(ع) نیز در سخنانی خطاب به دانش آموزان گفت: افتخار این موسسه است که تمام قد در خدمت پیشرفت تحصیلی شما باشد و شایسته است از فرصت نعمتی که برای ادامه تحصیل موفق تا پایان دانشگاه برای تک تک شما پیش آمده در جهت رسیدن به کمال خود، به خوبی استفاده نمایید.
مدیحه سرایی مسعود زمانی در وصف امام علی بن موسی الرضا(ع)، قرائت دو دلنوشته و نیز اجرای تک خوانی و دکلمه توسط دانش آموزان موسسه، از بخش های این مراسم بود.
در پایان، 20 برگزیده مسابقه دلنوشته و نقاشی با اهداء هدایایی تجلیل شدند؛ یکی از هدایا، دوربین فیلمبرداری حرفه ای بود که به سبب کمک به تحصیل یکی از دانش آموزان در رشته مرتبط، به وی اهدا شد.
فراخوان مسابقه دلنوشته، در نوروز هر سال از سوی موسسه برگزار می شود؛ موضوع مسابقه نوروز 1400، کرونا و ارتباط آن با تحصیل و معیشت و .. بود که 300 نفر در آن شرکت کردند و در نهایت با تشخیص داوران و کارشناسان، تعداد 20 دانش آموز برگزیده شدند.