ردکردن این

ایفای مسؤلیت اجتماعی مؤسسه خیریه دارالاکرام در زمین لرزه گناوه+عکس

خلیج فارس: مدیر مؤسسه خیریه دارالاکرام شعبه استان بوشهر گفت: این مؤسسه خیریه به عنوان یک سازمان غیر دولتی و مردم نهاد طبق منشور خود، در حوادث و بلایای طبیعی و شرایط سخت برای ایفای مسئولیت اجتماعی، در کنار سازمان های امدادی و دستگاههای دولتی ذیربط به یاری هموطنان می شتابد.

به گزارش خلیج فارس؛ غلامحسین کروبی افزود: پس از وقوع زمین لرزه روز یکشنبه ۲۹ فروردین در شهرستان گناوه با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تماس گرفتم و برای همراهی و مشارکت در این حادثه اعلام آمادگی نمودیم. مؤسسه خیریه دارالاکرام به همراه مددکاران، روانشناسان، حامیان و همیاران خود که همگی به صورت داوطلبانه و خیرخواهانه فعالیت می کنند، در شرایط کرونایی، بروز بلایای طبیعی و وقوع حوادث به یاری هموطنان می شتابند.

کروبی افزود: از آنجا که یکی از وظایف اصلی این مؤسسه عام المنفعه حمایت تحصیلی از دانش آموزان فاقد سرپرست مؤثر و برقراری بورسیه تحصیلی است، اقدام به شناسایی چنین دانش آموزانی در روستاهای محل وقوع زلزله نمودیم و در مرحله اول، پس از تماس و هماهنگی با دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای شول در شهرستان گناوه، تیم اعزامی مؤسسه شامل همیار، مددکار و خیر به آن روستا، پنج خانواده که سرپرستی بر عهده مادر است را شناسایی نموده و از محل سکونت آنها و خسارت وارده بازدید و ضمن تقدیم بسته معیشتی، مقدمات لازم برای تشکیل پرونده حمایتی و بورسیه تحصیلی دانش آموزان واجد شرایط را انجام دادند.

به گفته وی، همین روند برای تماس و هماهنگی با دهیاران و شورای اسلامی سایر روستاهای شهرستان گناوه در جریان است. مؤسسه دارالاکرام بخاطر  وضعیت قرمز کرونایی آماده دریافت مدارک و اطلاعات دانش آموزان از طریق شماره واتساپ ۰۹۱۷۲۳۹۱۴۰۰ می باشد.