ردکردن این

گسترش چتر حمایتی دارالاکرام با افتتاح شعبه در استان آذربایجان شرقی

افتتاح یازدهمین شعبه موسسه دارالاکرام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

در هفدهمین سالگرد تاسیس موسسه دارالاکرام یازدهمین شعبه ، با هدف اعطای بورسیه تحصیلی به کودکان بی سرپرست در استان آذربایجان شرقی و شهرستان آذر شهر، آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی، هفده سال از آغاز حضور دارالاکرام در حمایت از تحصیل کودکان و نوجوانان مستعد در کشور می‌گذرد؛ حضوری که از خواست و اراده بزرگ  انسان های مهربان منشأ گرفته و در گذر سال‌ها توانسته از پشتوانه اشخاص حقوقی و حقیقی بزرگ دیگری نیز بهره‌مند شود و با وجود تمام فراز و نشیب‌ها در طول این مدت، بیش از ۳۰۰۰ مشتاق تحصیل را در سراسر کشور با حمایت خیرین و نیکوکاران مورد حمایت خود قرار دهد .

پروردگار سبحان را سپاس می گویم تا در پرتو عنایاتش در جشن هفدهمین سالگرد تاسیس به منظور توسعه همه جانبه جهت حمایت از دانش آموزان محروم از تحصیل یا در صدد ترک تحصیل، و در سالروز میلاد امام حسن عسکری(ع)روز یکشنبه مورخ ۲5 آذرماه ۱۳۹۷  یازدهمین شعبه دارالاکرام، در استان آذربایجان شرقی شهرستان آذرشهر، افتتاح گردد.

محل برگزاری این مراسم  در میدان ساعت، سالن اجتماعات امام جعفرصادق(ع) آذر شهر انجام پذیرفت، که در آن مقامات دولتی و خصوصی، فرهیختگان علمی و دانشگاهی، بانیان و خیرین نیکوکاران و مدیران ارشد دارالاکرام حضور داشتند و طی مراسمی شعبه آذر شهر موسسه فرهنگی دارالاکرام افتتاح شد.

شایان ذکر است این مراسم با تلاوت چند از آیات قرآن کریم توسط دو دانش آموز برتر آغاز و در ادامه مسئولین و موسس دارالاکرام جناب آقای دکتر جلیلیان به بیان گزارش عملکردی از اقدامات سال گذشته  موسسه برای مهمانان نمودند و نحوه استارت کار را در آذر شهر به کمک همیاران و معتمدین این شهر تشریح نمودند. امام جمعه شهرستان آذر شهر نیز ضمن تبریک این اتفاق مهم، به مردم این شهرستان این رویداد را تلاشی جهت حمایت از اقشار ضعیف جامعه مخصوصا کودکان و نوجوانان قلمداد کردند و در پایان نیز از همیاران و مددکاران که به صورت داوطلبانه از ماههای قبل فعالیت خود را آغاز نموده بودند تقدییر و تشکر شد.

لذا این موفقیت و اتفاق مهم را به حضور یکایک اعضای خانواده بزرگ موسسه دارالاکرام اعم از اعضای هیئت مدیره، هیئت امنا، حامیان و بانیان محترم ، کارکنان گرامی و خانواده‌های تحت پوشش و مردم شریف استان آذربایجان شرقی، صمیمانه تبریک و شادباش عرض نموده و از درگاه قادر متعال، برای همگی آن‌ها سلامتی و بهروزی و پیروزی‌های هرچه بزرگ‌تر را آرزومندیم.

 

 


 

موسسه خیریه و عام المنفعه دارالاکرام که بیش از ۱۷ سال است در حوزه حمایت از تحصیل کودکان با توجه به کرامت ذاتی انسان‌ها فعالیت می‌کند. این موسسه با داشتن 11 شعبه فیزیکی در کشور، بیش از ۳۰۰۰ دانش‌آموز را تحت پوشش داشته و با راه‌اندازی سامانه به مهربانی چند هدف بزرگ که شامل دسترسی به مناطق دوردست، شفافیت مالی و اطلاعاتی، افزایش مشارکت اجتماعی و ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی، معیشتی و اشتغال‌زایی را دنبال می کند.

سامانه آنلاین به مهربانی bemehrbani.ir که از سال ۱۳۹۶ رونمایی گردید و به مدت دو سال از تولید آن زمان برده است، امکان حمایت از دانش‌آموزان سراسر کشور را فراهم کرده است. به این ترتیب که از طریق هم‌افزایی بدون نیاز به هزینه‌های تاسیس موسسه خیریه و شعب جدید از طریق برقراری ارتباط با افراد بومی معتمد در شهرهای مختلف دانش‌آموزان واجد شرایط شناسایی و در سامانه معرفی می‌شوند.

علاقمندان می توانند جهت هرگونه کسب اطلاعات بیشتر، مساعدت و همکاری با شماره ۸۸۷۰۷۴۵۶ _۰۲۱ تماس حاصل کنند.