ردکردن این

افتتاح دفتر موسسه دارالاکرام شعبه خمین

به لطف خداوند
مراسم افتتاحیه موسسه دارالاکرام شهرستان خمین مورخه ۱۹ اسفند ماه ۱۳۹۷
در محل دفتر
با حضور جمعی از مسئولین شهر ، روسای ادارات و موسسات قرض الحسنه، نمایندگان محترم موسسه دارالاکرام ستاد مرکزی ،خیرین ، معتمدین ،مددکاران ، نمایندگان خیریه های سطح شهر ، تعدادی از اساتید و پزشکان محترم برگزار گردید.
در این جلسه ابتدا ضمن خوش آمد گویی توسط فرماندار محترم ایشان از متولیان موسسه دارالاکرام تقدیر نمودند،همچنین متذکر شدند در سالهای اخیر به جهت خشکسالی در منطقه و بالارفتن نرخ بیکاری بخش قابل توجهی از خانوار های تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار گرفتند ،که گسترش خدمات این سازمانهای غیر دولتی از جمله موسسه دارالاکرام میتواندتا حدودی در رفع بخشی از مشکلات شهرستان بویژه دانش آموزان مستعد و محروم موثر باشد.
ایشان همچنین از اداره آموزش و پرورش و نهادهای حمایتی شهرستان خواستند تا ضمن شناسایی و معرفی دانش آموزان نیازمند حداکثر همکاری وتعامل را با این موسسه جهت خدمت رسانی بهتر داشته باشند.
در ادمه جلسه جناب آقای دکتر جلیلیان ریاست محترم هیئت مدیره موسسه توضیحاتی را در خصوص سابقه موسسه و شناسایی وچگونگی بورسیه دانش آموزان مطرح نمودند.
آقای جلیلیان متذکر شدند این مجموعه هیچگونه وابستگی به نهادهای دولتی ندارد و تنها از طریق کمک خیرین اداره میشود و حمایت همه جانبه آموزشی، فرهنگی ،بهداشتی ، درمانی و معیشتی از دانش آموزان با رعایت اصل احترام به کرامت انسانی سر لوحه کار موسسه است و در جهت ارتقاء سطح علم و دانش وفرهنگ کودکان و نوجوانان ایران با حمایت و همراهی مردم عزیز فعالیت میکند .
سپس مهندس مقیمی نیز مواردی را به شرح ذیل متذکر شدند.
اقدام به کار خیر از توفیقات بزرگ الهی است ، کسانی هستن که تمکن مالی خوبی دارند ولی توفیق انجام کار خیر ندارند و برعکس افرادی هستن که
علی رغم اینکه تمکن مالی خوبی ندارند ولی به جهت افق دید وسیع توفیق خدمت به محرومان را پیدا میکنند .

همچنین بعد از ایشان امام جمعه محترم شهرستان در صحبتهای خود گفتند :
در قرآن مجید انسانها به سه دسته متقین ، کافرین و منافقین تقسیم
شده اند و در توصیف متقین فرموده شده که متقین کسانی هستند که از هر آنچه دارند انفاق میکنند.
ایشان گفتند موسساتی همچون دارالاکرام برای اینکه موفق باشند باید مردم را وارد صحنه کنند زیرا در این صورت است که موفق خواهند شد، واز طرفی این موسسات باید با تشکیلات منظم و هدفمندکار کنند واز موازی کاری پرهیز کنند تا بهتر بتوانند به جامعه هدف خود خدمت کنند .

در انتها نیز جناب آقای دکتر میراحمد زاده توضیحات جامعی راجع به فعالیت موسسه دارالاکرام و شرایط دانش آموزان تحت پوشش و ارائه خدمات به آنها و نگاه داشتن حفظ حرمت و اکرام بچه ها و هدف موسسه ارائه فرمودند و تاکید نمودند که این موسسه باید آیند ه ای با نتایج چشمگیر با قابلیتهای بالا داشته باشد،
ایشان همچنین در پایان صحبتشان مسئول شعبه خمین را معرفی نمودند .