ردکردن این

تابستان داغ آموزشی دارالاکرام شعبه آذرشهر

۱- تعداد ۱۰۴ نفر ساعت کلاسهای آموزش از قبل زبان، طراحی، ریاضی، عربی و …  به صورت هفتگی و منظم در مکان موسسه و همچنین سایر مراکز آموزشگاه های آموزشی شهرستان با پیگیری های متداول توسط واحد آموزشی شعبه آذرشهرو همیاران آموزشی محترم، در ترم تابستان مشغول علم آموزی هستند. لازم به ذکر است تعدادی از دانش آموزان مستعد و علاقه مند که به دلیل نبود  سرپرست موثرو همچنین شیوع بیماری کرونا و محدودیت ها که از مسافت حومه  جهت رفت و آمد با مشکل روبرو بودند این امکان فراهم شد تا دانش آموزان بصورت مجازی و همیاران جذب شده در محل سکونت دانش آموزان مورد نظر، از فرصت آموزشی بهره ببرند .

۲- مبلغ  4 میلیون و ۷۰۰ هزار تومان از طریق بانیان دارالاکرام آذرشهر تا تاریخ ۲۵ شهریور در قالب پویش تامین لوازم تحریر برای ۶۰۰۰ هزار دانش آموز دارالاکرامی در کل شعبات دارالاکرام جمع آوری شده است.

۳- کسب مقام اول استانی در مسابقه ساخت ربات، توسط دانش آموز مستعد دارالاکرام شعبه آذرشهر لازم به ذکر است که امیررضا ومحمدرضا بادامیار دو برادر با مادربزرگ و پدر بزرگ سالخوره خود در یکی از روستاهای حومه آذرشهر زندگی میکنند که این روستا از حداقل امکانات تفریحی و رفاهی و آموزشی برخوردار می باشد.

۴- کسب مقام اول استانی جشنواره فرهنگی هنری و مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری در رشته داستان نویسی  توسط دانش آموزدارالاکرام  آذرشهر سرکار خانم نگین افساء.

۵- موفقیت دانش آموز ملیکا علی محمدی در مسابقات خلاصه نویسی کتابخوانی برگزار شده در بین دانش آموزان شعبات دارالاکرام در سراسر کشور.

۶- ایجاد و راه اندازی کتابخانه دارالاکرام شعبه آذرشهر جهت استفاده تمامی دانش آموزان تحت پوشش در تمامی مقاطع تحصیلی و همچنین موضوعات فرهنگی و علمی و داستانی و… .

۷- ایجاد فرصت آموزشی و مهارت آموزی برای دانش آموز نسترن در رشته طراحی و دوخت و تهیه چرخ خیاطی و ادوات خیاطی برای توانمند سازی ایشان توسط سرکار خانم جهانگیری مربی و صاحب یکی از بهترین مربی های مزون کشور.

۸- راهنمایی و مشاوره دانش آموزان مقطع نهم به دهم در آستانه انتخاب رشته در قالب طرح هدایت تحصیلی دارالاکرام و معرفی ایشان جهت ثبت نام در وبسایت آموزشی آکادمی  و راهنمایی و مشاوره دانش آموزان کنکوری در مورد انتخاب رشته ایشان.

و.پ/ روابط عمومی دارالاکرام شعبه آذرشهر