ردکردن این

آغاز به کار کمپین کلاس درس ” به مهربانی” در مجتمع تجاری ارگ تهران

آغاز به کار کمپین کلاس درس " به مهربانی" در مجتمع تجاری ارگ تهران

دارالاکرام کلاس درسی به نام ” به مهربانی” را تدارک دیده و از معلمان زندگی و موفقیت برای درس دادن دعوت نموده که در این کمپین شرکت نمایند. این کلاس در مکان های عمومی و فرهنگی دایر خواهد شد که استارت این کار در مجتمع تجاری ارگ تهران در خیابان تجریش را آغاز خواهد نمود.

موسسه خیریه دارالاکرام در حوزه حمایت از تحصیل کودکان مستعد بازمانده و یا در خطر ترک تحصیل و به منظور ارتقاء سطح فرهنگی_آموزشی و رشد همه جانبه آنها با داشتن ۱۳ شعبه از سال ۱۳۸۰ در کشور عزیزمان فعالیت می کند و تاکنون توانسته است به بیش از ۳۰۰۰ دانش آموز،  بورسیه تحصیلی با حمایت نیکوکاران و بانیان خدمات پنج گانه رفاهی، آموزشی، فرهنگی، مددکاری و درمانی ارائه نماید.

با توجه به گستردگی فعالیت های دارالاکرام در استان های مختلف و به منظور دسترسی به مناطق دور دست جهت شناسایی افراد مستعد و محروم از آموزش و جلب مشارکت های مردمی، با رعایت اصل کرامت و اخلاق و اخذ اعتماد و نشان دادن شفافیت مالی از فعالیت های مهرورزی برای مردم نیک اندیش، در سال ۱۳۹۶ سامانه آنلاین” به مهربانی” را در بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی راه اندازی نمود تا در کوتاهترین زمان و کم کردن فاصله مکانی، سرعت پاسخگویی و ارائه خدمات خود را در کشور، گسترده تر نماید.

در ادامه معرفی این استارت آپ مردمی، کمپین کلاس درس سیار با عنوان” به مهربانی “، جهت معرفی اهداف و رویکرد موسسه دارالاکرام در سطح شهر تهران توسط همیاران و بانیان نیک اندیش برنامه ریزی و راه اندازی گردید . این کمپین در قالب کلاس درس و دعوت از گروه های مختلف مردم از جامعه هنرمندان، ورزشکاران، افراد برجسته و نخبه کشوری و همچنین حضور پرشور مردمی جهت بازدید و آشنایی نزدیک از فعالیت های دارالاکرام و سامانه به مهربانی  انجام خواهد شد.

این کمپین وضعیت یادآور موقعیت دانش آموزانی است که از تحصیل بازمانده اند و این موقعیتی است برای ایجاد همدلی میان ما با آنان و هشداری است برای همه ما که فراموش نکنیم گاهی یک حرکت کوچک ما می تواند فردی را توانمند کند و خانواده ای را متحول سازد و جامعه ای را ارتقاء دهد.

این پویش مردمی با شعار #کلاس_شیشه ای و #به_ مهربانی، روز جمعه ۶ اردیبهشت ۹۸ ، در مجتمع تجاری ارگ تهران واقع در خیابان تجریش،  آغاز بکار خواهد کرد و به مدت یک ماه این کمپین با عنوان کلاس درس به مهربانی، همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب جهت حضور و بازدید گروه های مختلف مردمی برقرار می باشد. و مراسم  باشکوهی نیز به منظور افتتاح این کمپین، با حضور هنرمندان برجسته و تعدادی از ورزشکاران و حامیان و بانیان در روز جمعه، برگزار می گردد.

لازم به ذکر است این کمپین در استان های مختلف از جمله استان هایی که دارالاکرام در آن شعبه دارد نیز برگزار خواهد شد.

جهت پیگیری اخبار و اطلاع از حضور افراد برجسته و هنری در این کمپین می توانید ما را در سایت موسسه دارالاکرام به آدرس www.Darolekram.com  و یا سایت به مهربانی به آدرس bemehrbani.com و حتی در شبکه های اجتماعی با کلید واژه #به_مهربانی دنبال نموده و کلیه رخدادها و روش های مختلف حمایت از کودکان بازمانده و یا در خطر ترک تحصیل را ملاحظه نمائید.

به مهر، بانی مهربانی شویم…

 

نمونه ای از تصویر کلاس درس شیشه ای به مهربانی، که توسط همیاران و بانیان موسسه دارالاکرام تهیه و اجرا خواهد شد.

آغاز به کار کمپین کلاس درس " به مهربانی" در مجتمع تجاری ارگ تهران

آغاز به کار کمپین کلاس درس " به مهربانی" در مجتمع تجاری ارگ تهران