Skip to content

دارالاکرام 2 هزار و 644 دانش‌آموز را راهی مدرسه کرد

کمپین بازگشت به مدرسه تاکنون برای 2 هزار و 644 دانش‌آموز کوله‌پشتی، لوازم تحریر و کفش و لباس تهیه کرده است

در حالی که سومین روز از ماه مهر سپری می‌شود، دارالاکرام حامی آموزش کودکان و نوجوانان در معرض خطر ترک تحصیل، همچنان با تکیه بر مشارکت‌های مردمی، در تکاپوی برگزاری کمپین بازگشت به مدرسه و تهیه و توزیع کوله‌پشتی؛ لوازم تحریر و کفش و لباس برای 7 هزار و 700 دانش‌آموز بورسیه‌شده‌ی‌ این موسسه است؛ دانش‌آموزانی که به علت فقدان حضور موثر پدر در معرض خطر ترک تحصیل قرار دارند، اما دارالاکرام با بیش از 2 دهه فعالیت در حوزه خیر آموزشی با رعایت شفافیت مالی و حفظ کرامت ذاتی انسانی در 90 شهر ایران معتقد است استعدادها و نبوغ گاه در پشت میله‌های زندان فقر ممکن است جان ببازند، اگر سازمان‌های مردم‌نهاد و جامعه با بی‌توجهی به این مسئولیت اجتماعی خود، نشانیِ نبوغ را در جامعه گم کنند و توجه به کودکان و نوجوانان، این سرمایه‌های انسانی، را از دست بدهند.

دارالاکرام حامی تحصیل 7 هزار و 700 دانش‌آموز از سراسر ایران، علاوه بر حمایت آموزشی و تحصیلی با ارائه‌ی خدمات پنجگانه در حوزه‌های معیشت؛ سلامت؛ مهارت؛ مشاوره و فرهنگ، هنر و ورزش، با برگزاری کمپین‌های حمایتی نیز پشتیبان دانش‌آموزان است؛ از همین رو هر سال در آستانه‌ی بازگشایی مدارس، کمپین تهیه‌ی لوازم تحریر را با همکاری نیکوکاران داخل و خارج ایران برگزار می‌کند.

امسال نیز دارالاکرام از طریق سامانه‌ی آنلاین به مهربانی کمپین بازگشت به مدرسه را از بیستم مرداد ماه کلید زد و این کمپین تا پایان بیستم مهر ماه ادامه خواهد داشت.

کمپین بازگشت به مدرسه با جمع‌آوری کمک‌های نقدی نیکوکاران داخل و خارج ایران تاکنون برای 2 هزار و 644 دانش‌آموز بورسیه‌شده در شهرهای زابل؛ زاهدان؛ ایلام؛ شیراز؛ آستارا؛ نجف‌آباد؛ ورامین و جیرفت کوله‌پشتی، لوازم تحریر و کفش و لباس مدرسه خریداری و توزیع کرده است.

دارالاکرام از طریق کمپین بازگشت به مدرسه به دنبال جذب یک میلیون تومان برای هر دانش‌آموز بود که با توجه به روند پیشرفت کنونی کمپین و جذب منابع مالی ممکن است از خرید کفش و لباس برای دانش‌آموزان باقیمانده صرف نظر کند و تنها به خرید کوله‌پشتی و لوازم تحریر بسنده نماید.

کمپین بازگشت به مدرسه تا پایان بیستم مهر ماه از طریق سامانه‌ی آنلاین به مهربانی در حال اجراست؛ گزارش‌های دقیق‌تر این کمپین از طریق همین سامانه و نیز سایت دارالاکرام اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

مشارکت در کمپین

با ما در تماس باشید🙂