Skip to content

اشک‌‌ِ شوق از چشمانِ مادرِ بیمار فروریخت

دارالاکرام شعبه ورامین باتوجه به اهمیت سلامت سرپرست خانوار، به دیدار دانش‌آموزی رفت که مادر خانواده به دلیل بیماری، عمل جراحی کرده‌بود.

در شهریور ماه، مددکار به همراه مدیر شعبه ورامین و طی برنامه‌ریزی قبلی، به دیدار دانش‌آموزی رفتند که مادر خانواده به عنوان سرپرست، به دلیل بیماری و تومور مغزی و شرایط عمومی ضعیف، به تازگی عمل جراحی انجام داده‌بود؛ هدف از این دیدار بررسی وضعیت مادر بیمار و دانش‌آموز و چاره‌اندیشی برای حل بخشی از مشکلات معیشتی و نیز نیاز دانش‌آموز بود.

از یک سو، مادر به دلیل بیماری توانایی کارکردن ندارد و خانواده در وضعیت مالی و معیشتی ضعیفی قرار‌گرفته‌است و از سوی دیگر با فرا‌رسیدن مهر ماه و آغاز مدارس، دانش‌آموز نیاز به کوله‌پشتی و لوازم‌تحریر مناسب دارد.

علاوه بر سبد معیشتی، بسته کامل کوله‌پشتی و لوازم‌تحریر به دانش‌آموز خانه‌ی کرامت اهدا شد تا دخترِ بااستعداد دارالاکرام با شرایط و امکانات بهتری سال تحصیلی جدید را آغاز کند.

مشکلات مربوط به بیماری مادران بر دانش‌آموز تاثیر بسزایی دارد، به‌خصوص در افت تحصیلی و ترک تحصیل دانش‌آموز اثرگذار است و دارالاکرام ورامین، حامی دانش‌آموزان در معرض خطر ترک تحصیل، در کنار رسالت اصلی خود یعنی واریز بورسیه‌ی تحصیلی، با ارائه‌ی خدمات پنجگانه در حوزه‌های سلامت؛ معیشت؛ کار‌آفرینی؛ روانشناسی و فرهنگ، هنر و ورزش نیز در کنار دانش‌آموزان بورسیه‌شده و خانواده‌های ایشان است.

با ما در تماس باشید🙂