Skip to content

دانش‌آموزانِ زاهدان مشاوره تحصیلی دریافت کردند

هدایت تحصیلی

دارالاکرامِ زاهدان با‌توجه به اهمیت انتخاب رشته تحصیلی در کنکور و آینده دانش‌آموزان جلسه توجیهی در زمینه هدایت تحصیلی برای ۴۵ نفر از دانش‌آموزان بورسیه شده‌ی پایه نهم برگزار کرد.

در این جلسه که با مدیریت خدانظر حسینی‌فر، مشاور افتخاری و همیار خانه‌ی کرامت ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۳ تشکیل شد، در ارتباط با چگونگی و نحوه انتخاب رشته برای دانش‌آموزان توضیحاتی ارائه شد. آخرین جلسه مشاوره دانش‌آموزان پایه نهم نیز به بعد از دریافت کارنامه موکول شد.

هدایت تحصیلی یا انتخاب رشته پایه نهم دارای اهمیت و نیازمند دقت بالایی است؛ زیرا با یک انتخاب اشتباه ممکن است مسیر اشتباهی برای یک دانش‌آموز رقم بخورد و تمام زندگی کاری و تحصیلی وی را تحت‌الشعاع قرار دهد. همچنین، برای انتخاب رشته تحصیلی ضروری است که انتخاب دانش‌آموز از ابعاد مختلف بررسی شود تا با‌‌‌‌توجه به علاقه و نمرات وی بهترین انتخاب صورت گیرد.

دارالاکرام زاهدان، حامی دانش‌آموزان در معرض خطر ترک تحصیل، علاوه بر حمایت آموزشی و واریز بورسیه‌ی تحصیلی، با ارائه‌ی خدمات پنجگانه در حوزه‌های سلامت؛ معیشت؛ کارآفرینی؛ روانشناسی و فرهنگ، هنر و ورزش در کنار این دانش‌آموزان و خانواده‌های ایشان است.

با ما در تماس باشید🙂