Skip to content

کمیته کارآفرینیِ دارالاکرام شیراز تشکیل جلسه داد

دارالاکرام شعبه شیراز با هدف توانمند‌سازی سرپرست خانوار، اقدام به آموزش مهارت‌های مختلف مانند: صنایع‌دستی، خیاطی، تولید زیورآلات، چرم‌دوزی، مهارت‌های هفت‌گانه کامپیوتر و … از طریق سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای و همچنین جهاد دانشگاهی کرده‌است تا این افراد با بهره‌گیری از آموزش رایگان و دریافت مدرک معتبر بین‌المللی به آسانی جذب بازار کار شوند.

این جلسه با حضور اکثریت اعضای ثابت و عباس کاراندیش، کارآفرین‌ برتر در حوزه صنایع‌دستی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، محبوبه صیاد به عنوان مددکار خانه‌ی کرامت گزارشی از وضعیت عملکرد ماه گذشته، چشم‌انداز پیش‌رو کمیته‌ی کارآفرینی شیراز و نیز فعالیت‌های انجام‌شده در این حوزه ارائه داد؛ در خصوص برنامه‌های آتی و ایده‌های دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

همچنین، در این جلسه ایده‌های کارآفرینی دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان بررسی و بازار کار آنها موشکافی شد تا در صورت لزوم مورد حمایت‌های همه‌‌جانبه‌ی اعضا و میهمانان کمیته کارآفرینی قرار گیرند.

در ادامه، سید احمد قریشی‌نژاد از تمایل به برگزاری کلاس‌های تخصصی نقاشی روی سنگ و سرامیک و عباس کاراندیش از برگزاری دوره‌های جدید صنایع دستی با محوریت آینه‌فرش، برای جذب درآمد از هنر دانش‌آموزان خبر داد.

لازم به ذکر است، این جلسه در ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۳  در محل دفتر موسسه برگزار شد.

با ما در تماس باشید🙂