Skip to content

نیایش؛ الگوی عزم و اراده…

عبور از گذرگاه‌های سخت و دشوار زندگی و تاب‌‌آوری و تلاش برای دستیابی به موفقیت عزمی راسخ و انگیزه‌ای وصف‌نشدنی می‌طلبد؛ انگیزه‌ای از جنس استقامت و امیدواری.

نیایش؛ دانش‌آموز پرتلاش و با اراده‌ی خانه‌ی کرامت در شرایط دشوار معیشتی زندگی می‌کند؛ پدر وی به علت معلولیت جسمی-حرکتی و ناشنوایی از کارافتاده است و مادر با سختی و مشقت فراوان جهت تأمین معاش و هزینه‌های تحصیل سه فرزند دانش‌آموز خود در مزارع کشاورزی اطراف شهر قوچان به جمع‌آوری محصولات می‌پردازد که به دلیل فصلی بودن نوع کار درآمد کافی ندارد و نمی‌تواند پاسخگوی نیاز سه فرزند خود باشد.

زندگی نیایش روایتگر داستان دختری‌ایست که نتوانست دنیای رنگارنگِ کودکانه را تجربه کند، درست‌کردن فرفره‌ی کاغذی با پدر، دویدن و سپردن بادبادک به نفسِ بادِ بهاری و همزمان قهقه‌های بی‌قل و غش دورانِ خوشِ کودکی فارغ از اینکه چه چیزی در آینده انتظارش را می‌کشد… کودکی‌ نیایش در مسیر سختی‌ها به سرعت سپری شد اما رنج دوران کودکی نه تنها انگیزه‌ی وی برای رسیدن به آرزوهایش را از بین نبرد بلکه شور و شوق حرکت به سمت هدف را در رگ‌هایش تزریق کرد تا علاوه‌بر موفقیت‌های آموزشی، در زمینه‌ی ورزش نیز دستاوردهای ارزشمندی کسب‌ کند. وی اکنون توانسته است در مسابقات کشوری کاراته رتبه دوم را به‌دست‌‌ آورد و تماشای موفقیتِ فرزندِ دردانه‌ی خانواده اشک شوق از چشمان نگران و دردمند مادر و پدر نیایش جاری کرد.

حالا نیایش مشهد، پس از سپری کردن رنج و سختی‌های زندگی اکنون مصم است با تلاش و پشتکار بسیار برای مسابقات جهانی و حتی المپیک حضور داشته باشد. امید است خانواده‌ی دارالاکرام در کنار وی تا رسیدن به آرزوهایش همراهش باشند و موفقیت وی را جشن بگیرند.
همراه ما باشید:

✅ https://yek.link/darolekram.mashhad
✅www.instagram.com/darolekram.mashhad

شماره تماس شعبه مشهد:
☎️ ۰۵۱-۳۲۲۹۱۰۷۵

روابط عمومی موسسه دارالاکرام ـ شعبه مشهد

با ما در تماس باشید🙂