Skip to content

مددکاران دارالاکرام بیرجند از منزل دانش‌آموزانِ عضو مؤسسه بازدید کردند

مددکاران دارالااکرام بیرجند با هدف اطلاع از وضعیت اقتصادی، معیشتی و بررسی وضعیت تحصیلی و آموزشی دانش‌آموزان عضو مؤسسه دارالاکرام بیرجند و خانواده‌هایشان، از خانه‌ی ۳۵ دانش‌آموز بازدید کردند. این بازدید‌ها طی ۷ روز و توسط دو نفر از مددکاران مؤسسه دارالاکرام بیرجند صورت گرفت. اغلب این بازدید‌ها در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌ی شهر بیرجند و همچنین در روستا‌های چهکند، ‌امیر‌‌آباد و حاجی‌آباد انجام شد.

در جریان این بازدید‌ها، مددکاران ضمن گفت‌و‌گویی صمیمانه با دانش‌آموز و خانواده‌ی او، مشکلات، دغدغه‌ها و نیاز‌های این خانواده را مورد بررسی قرار می‌دهند. در حین گفت‌و‌گو با خانواده و دانش‌آموز، فرم‌های مربوطه نیز به منظور ثبت و به روز‌رسانی اطلاعات جهت پیگیری‌های آتی، تکمیل می‌شود. مددکاران دارالاکرام بیرجند به منظور رفع نیاز‌های خانواده‌ها، پس از ثبت، دسته‌بندی و اولویت‌سنجی این نیاز‌ها، آنها را در قالب گزارش به اطلاع حامیان و بانیان مؤسسه می‌رسانند.

دارالاکرام بیرجند، حامی دانش‌آموزان در معرض خطر ترک تحصیل، علاوه بر حمایت آموزشی و واریز بورسیه‌ی تحصیلی، تلاش می‌کند تا با ارائه‌ی خدمات پنج‌گانه در حوزه‌های معیشت؛ سلامت؛ کارآفرینی؛ روانشناسی و فرهنگ، هنر و ورزش در کنار این دانش‌آموزان و خانواده‌های‌ایشان باشد و مسیر را برای رشد و پیشرفت دانش‌آموزان فراهم کند.

با ما در تماس باشید🙂