Skip to content

مادرانِ شیرازی در کارگاه دانایی توانایی شرکت می‌کنند

مادران سرپرست خانوار هنگام ورود به بازار کار دچار موانع و مشکلات زیادی می‌شوند؛ معضلاتی چون ساختار فرهنگی جامعه؛ تبعیض‌ها؛ تفکیک‌های جنسیتی؛ خشونت‌های زبانی و جسمی و روحی و… .

بی‌عدالتی، برخوردار نبودن از خدمات بیمه و نیروی کار ارزان با وجود کار برابر با مردان و … از موانعیست که مستقیما تاثیر منفی بر شخصیت زنان می‌گذارد و باعث کاهش اعتماد به نفس آنان می‌شود.

خودباوری کلید ورود زنان به عرصه موفقیت‌های مالی و شغلی است و آگاه‌سازی آنان از حقوق فردی و اجتماعی و آموزش آداب اجتماعی خود می‌تواند اولین گام‌ها در بهبود این اوضاع باشد و موجب پرورش خلاقیت و استعداد‌ها، نحوه فعالیت گروهی، تعامل اجتماعی و موارد دیگر می‌شود.

دارالاکرام شیراز در جهت تحقق این خواسته‌ها دوشنبه‌های هر هفته در محل موسسه کارگاه زنان شاد و قدرتمند را برگزار می‌کند و برای تدریس در این کارگاه‌ها از مربیان انگیزشی و آموزشی دعوت به عمل می‌آورد.

دارالاکرامِ شیراز، حامی دانش‌آموزان در معرض خطر ترک تحصیل، علاوه بر حمایت آموزشی و واریز بورسیه‌ی تحصیلی، با ارائه‌ی خدمات پنجگانه در حوزه‌های سلامت؛ معیشت؛ کارآفرینی؛ روانشناسی و فرهنگ، هنر و ورزش در کنار دانش‌آموزان و خانواده‌های ایشان است.

با ما در تماس باشید🙂