Skip to content

روزِ کودکِ دانش‌آموزانِ بیرجندی در سینما گذشت

همزمان با فرارسیدن روز کودک، دانش‌آموزان پایه اول و دوم ابتدایی عضو دارالاکرام بیرجند، به تماشای فیلم سینمایی «ببعی قهرمان» در سینما بهمنِ بیرجند پنجشنبه ۱۹ مهرماه دعوت شدند.

دانش‌آموزان با ذوق و هیجان وارد سالن سینما شدند و برای اغلب آنها این اولین تجربه‌ی حضور در سینما بود. تماشای یک فیلم انیمیشنی سرگرم‌کننده و آموزنده در کنار افراد هم‌سن و سال و در فضای سالن سینما، تجربه‌ای شاد و آموزنده برای دانش‌آموزان دارالاکرام بیرجند فراهم کرد.

«ببعی قهرمان» برگرفته از سریال انیمیشنی دوبعدی ببعی و ببعو است که جزو آثار پرمخاطب شبکه پویا بوده. ببعی به همراه خواهر کوچکش ببعو این‌بار دست به قهرمانی می‌زنند و می‌خواهند پرواز کنند. رویایی که برای بچه‌ها رویای ملموس و آشنایی است؛ داستان این انیمیشن ۸۰ دقیقه‌ای کشش و جذابیت خوبی دارد همراه با نقطه اوج و پایانی درست. موزیک ویدیوهای خوب و جذابی هم دارد؛ داستان تقابل بین پرنده و غیر پرنده‌ها در مقوله پرواز هم اشاره درستی است. ببعی مثل اپیزودهای کوتاهش به اهمیت خانواده و همدلی هم اشاره خوبی دارد.

دارالاکرام، حامی آموزش کودکان و نوجوانان در معرض خطر ترک تحصیل، علاوه بر بورسیه کردن دانش‌آموزان و حمایت از آنها، می‌کوشد تا از مسیر آموزش، آنها را در مسیر تجربه‌ی حال خوب و توسعه‌ی انسانی قرار دهد.

با ما در تماس باشید🙂