Skip to content

دختران مشهد و مادرانشان به اردوی یک روزه‌ رفتند.

با توجه به اهمیت سلامت روح و روان و همچنین حضور دانش‌آموزان در اردوهای تیم محور و ایجاد ارتباط و فضای دوستانه بین آنها و موسسه، ١٣ تیرماه ۸۰ نفر از دانش‌آموزان دختر مشهد در رده‌های سنی مختلف به همراه تعدادی از مادران و مددکاران به اردوی مفرح باغ دعوت شدند.

این برنامه در باغ حبیب ا… عدالتیان از نیکوکاران سرشناس و خیراندیش مشهد برگزار شد و شامل برنامه‌های متنوعی از جمله جشن تولد دسته‌جمعی همراه با اهدای هدیه، بازی‌های گروهی، اجرای شعبده‌بازی، اجرای موسیقی زنده (دف‌نوازی) و فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری بود.

در این اردوی یکروزه، همیاران فرهنگی خانه‌ی کرامت تلاش کردند علاوه بر حفظ جنبه تفریحی، دانش‌آموزان به  تقویت مهارت‌های شناختی از جمله فعالیت‌های جسمی-حرکتی، تقویت مهارت خوب دیدن، خوب شنیدن، لمس کردن و … بپردازند.

از افراد شرکت‌کننده در برنامه طی فواصل زمانی منظم با میان وعده، میوه و شیرینی، ناهار  و کیک تولد پذیرایی شد. لازم به ذکر است پذیرایی کیک این برنامه را شیرینی خانگی فرشته تقبل نمود.

دارالاکرام مشهد نه تنها با واریز بورسیه‌ی تحصیلی به حمایت از حامی دانش‌آموزان در معرض خطر ترک تحصیل می‌پردازد بلکه با ارائه‌ی خدمات پنجگانه در حوزه‌های سلامت؛ معیشت؛ کارآفرینی؛ روانشناسی و فرهنگ، هنر و ورزش در کنار دانش‌آموزان و خانواده‌های ایشان است.

با حفظ سرمایه‌های انسانی، توسعه‌ای پایدار را رقم بزنیم:

همراه ما باشید:

✅ https://yek.link/darolekram.mashhad
✅www.instagram.com/darolekram.mashhad

شماره تماس شعبه مشهد:
☎️ ۰۵۱-۳۲۲۹۱۰۷۵

روابط عمومی موسسه دارالاکرام ـ شعبه مشهد

با ما در تماس باشید🙂