Skip to content

دانش‌آموزان مشهد در کلاس‌های تابستانی شرکت می‌کنند.

همزمان با آغاز تابستان و اهمیت اوقات فراغت، دانش‌آموزان شعبه مشهد می‌توانند در کلاس‌های هنری-آموزشی مختلف که در محل موسسه دارالاکرام برگزار می‌شود  شرکت کنند. در این راستا، از ابتدای تیر تا پایان شهریور ماه کلاس چرتکه و خوشنویسی، هر هفته برای علاقمندان برگزار می‌شود.

شعبه مشهد از طریق ایجاد شبکه و ارتباط با مراکز گوناگون آموزشی – هنری مثل فرهنگسراها، فنی و حرفه‌ای، آموزشگاه‌های آزاد، مرکز آموزش جهاد دانشگاهی و همچنین دفاتر توسعه و… سعی دارد تا به‌ روزترین و متنوع‌ترین دوره‌های آموزشی را در اختیار دانش‌آموزان خود در ایام تابستان قرار دهد.

علاوه بر موارد بالا، به کمک همیاران پرتلاش موسسه اکنون کلاس‌هایی با عناوین مختلف مثل چرتکه، خطاطی، موسیقی، ساخت دست سازه با مواد بازیافت، کلاس های تقویتی و… درحال اجراست تا با برقراری ارتباط بیشتر با دانش آموزان بتوانیم گامی موثر در خصوص انجام رسالت اصلی موسسه که همان رشد و توسعه استعدادی‌های نهفته این عزیزان است، برداریم.

دارالاکرام مشهد نه تنها با واریز بورسیه‌ی تحصیلی به حمایت از حامی دانش‌آموزان در معرض خطر ترک تحصیل می‌پردازد بلکه با ارائه‌ی خدمات پنجگانه در حوزه‌های سلامت؛ معیشت؛ کارآفرینی؛ روانشناسی و فرهنگ، هنر و ورزش در کنار دانش‌آموزان و خانواده‌های ایشان است.

تحققِ بزرگترین رویای آنها کوچکترین مسئولیت اجتماعی ماست

همراه ما باشید:

✅ https://yek.link/darolekram.mashhad
✅www.instagram.com/darolekram.mashhad

شماره تماس شعبه مشهد:
☎️ ۰۵۱-۳۲۲۹۱۰۷۵

روابط عمومی موسسه دارالاکرام ـ شعبه مشهد

با ما در تماس باشید🙂