Skip to content

دانش‌آموزان خمین به تماشای «شهر گربه‌ها» نشستند

خانه‌ی کرامت خمین، ۵۶ نفر از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و همچنین دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول را پنج‌شنبه ۱۲ مهر ماه به تماشای فیلم «شهر گربه‌ها» دعوت کرد.

این برنامه که با هدف ارتقای فرهنگ سینما و ایجاد فضایی شاد و سرگرم‌کننده برای دانش‌آموزان برگزار شد، مورد استقبال دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها قرار گرفت.

فیلم «شهر گربه‌ها» یک اثر کمدی است که داستان جذابی را در مورد ماجراهای شیرین و خنده‌آور را روایت می‌کند. این فیلم با ظرافت خاصی به موضوعاتی اجتماعی از قبیل دوستی، همکاری و دوری از خطا به حساسیت خانواده پرداخته است. دانش‌آموزان با مشاهده این فیلم در کنار دیدن یک دنیای خلاق و شاداب با شخصیت‌های گربه‌ای ضمن داشتن لحظاتی سرشار از شادی و خنده نکات آموزشی خوبی بدست آوردند.

قبل از آغاز فیلم، دانش‌آموزان با هیجان و شوق به سینما رفتند. بسیاری از آنها در طول مسیر نسبت به انتظار برای تماشای فیلم ابراز شادی می‌کردند و دوستان خود را به تماشای این فیلم جذاب دعوت می‌کردند.

این برنامه نشان‌دهنده اهمیت ترویج سینما و فرهنگ فیلم‌سازی در بین دانش‌آموزان و ایجاد فضایی شاد و مفرح برای آنهاست. امید است این‌گونه برنامه‌ها به‌طور مداوم برگزار شده و روزهای شاد دیگری را برای دانش‌آموزان به ارمغان بیاورد.

با ما در تماس باشید🙂