Skip to content

دانش‌آموزان بیرجند در جشن روز ملی کودک شرکت کردند

کودکان ارزشمندترین سرمایه‌های انسانی هر جامعه محسوب می‌شوند و همه‌ی ما در برابر آنها مسئول هستیم. موسسه‌ی دارالاکرام تلاش می‌کند تا هیچ کودکی به علت فقر و یا فقدان سرپرست موثر، از خدمات آموزش و پرورش، مددکاری اجتماعی، روانشناسی و … محروم نباشد و برای وصول به این آرمان از سه اصل خرد، مهربانی، کرامت بهره می‌گیرد.

همزمان با هفته‌ی ملی کودک، جشنی با حضور حامیان مهربان دارالاکرام بیرجند و جمعی از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در محل سالن کنفرانس موسسه برگزار شد. در این برنامه مددکار موسسه درخصوص اهمیت دوران کودکی و نوجوانی با دانش‌آموزان گفت‌وگو کرد. او از ضرورت توجه دانش‌آموزان به داشتن الگوهای رفتاری سالم برای تغذیه، ورزش، تحصیل، تفریح، زندگی خانوادگی و همچنین روابط بین فردی به منظور دستیابی به سبک زندگی سالم سخن گفت.

سپس دانش‌آموزان با همراهی حامی مهربان موسسه و مددکاران به خواندن شعرهای طنز از مجموعه کتاب‌های شعر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان پرداختند. در ادامه، حامی مهربان موسسه دارالاکرام، هدایایی به دانش‌آموزان تقدیم و به آنها توصیه‌هایی مادرانه و دلسوزانه‌ کرد.

دانش‌آموزان با همراهی حامی مهربان موسسه، شادمانه کیک جشن را برش زدند و در کنار یکدیگر کامشان را شیرین کردند. کیک زیبای این جشن را همیاران مهربان و هنرمند دارالاکرام بیرجند آماده کرده بودند.

با ما در تماس باشید🙂