Skip to content

دانش‌آموزانِ ایلامی در دوره‌های کامپیوتر و زبان شرکت کردند

همزمان با فصل تابستان و ضرورت استفاده بهینه از زمان و پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، دوره‌های آموزش کامپیوتر و زبان برای دانش‌‌آموزان دارالاکرام ایلام برگزار شد.

در دوره‌ی آموزش کامپیوتر ۳ دانش‌آموز پایه متوسطه دوم و زبان انگلیسی ۱ دانش‌آموز ثبت‌نام شدند. هزینه‌ی این دوره‌ها که به صورت تقریبی ۴ میلیون تومان تخمین زده‌شد توسط همیاران موسسه پرداخت و تامین شد.

لازم به ذکر است پس از پایان کلاس‌های آموزشی گواهی پایان دوره نیز برای دانش‌آموزان صادر خواهد شد.

دارالاکرامِ ایلام، حامیِ آموزشِ کودکان و نوجوانان در معرضِ خطرِ ترکِ تحصیل، علاوه بر از تحصیل و آموزش دانش‌آموزانِ بورسیه‌شده‌ی خود، به ارائه‌ی خدمات پنجگانه در حوزه‌های سلامت؛ معیشت؛ کارآفرینی؛ روانشناسی و فرهنگ، هنر و ورزش نیز می‌پردازد.در راستای ارائه خدمات گسترده‌تر به اعضای خانواده دارالاکرام، از سال ۱۳۹۶ سامانه آنلاین به مهربانی نیز راه‌اندازی شد تا با استفاده از این پلتفرم بتوان مرزهای جغرافیایی را درنوردید و با سهولت، سرعت بیشتر و زمان کمتر بیشترین خدمات را به دانش‌آموزان دارالاکرام و خانواده‌های آنها ارائه کرد تا کودکان و نوجوانان این سرزمین که به دلیل مشکلات مالی در معرض خطر ترک تحصیل قرار دارند از چرخه تحصیل خارج نشوند و بتوانند به رویاهای خود رنگ واقعیت بخشند.

به مهربانی در حال حاضر از آموزش بیش از ۷۷۰۰ دانش‌آموز در سراسر کشور حمایت می‌کند.

با ما در تماس باشید🙂