Skip to content

حسین نشانِ طلایِ مسابقاتِ کاراته‌یِ کشوری را از آنِ خود کرد

مسابقات کشوری کاراته

در مسابقاتِ اخیر قهرمانی کشور، در رشته‌یِ ورزشیِ کاراته (کیوکوشین) که با تعداد ۴۸۸ نفر شرکت‌کننده از ۱۳ استان و به میزبانی تهران برگزار شد، در رده نونهالان و نوجوانان، حسین، دانش‌آموزِ کوشا و باانگیزه‌ی خمین، موفق به اخذ مدالِ طلای این دوره از بازی‌ها شد و به مقامِ قهرمانی مسابقات کشوری دست یافت.
حسین ساکن یکی از روستاهای نسبتا دورِ شهرِ خمین است؛ دانش‌آموز بسیار کوشایی که با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم میکند ؛ اما هیچکدام از این موانع یعنی دشواریِ زندگی در روستا،  دیگر مشکلات ریز و درشت نه تنها باعث نشده که حسین روحیه‌اش را ببازد، بلکه توانسته است حتی خیلی بهتر و قوی‌تر از یک کودک با شرایط معمولی، ظرفیت‌های خود را شکوفا کند و بودنِ خود را معنا ببخشد.
حسین که حدود ۴ سال از  عضویتش در خانه کرامت  می‌گذرد، در تمامِ زمینه‌ها گزاره‌ی «خواستن توانستن است» را برای اهالی این خانه ترجمه کرده و اهمیتِ اراده را برای تمام همسالانش به سخن که نه بلکه به عمل درآورده است.
از اخلاقِ مثال‌زدنی‌اش که بگذریم، او شاگرد ممتاز مدرسه است؛ علایقش را شناسایی و دنبال می‌کند؛ در محافل و مسابقاتی مثل کتابخوانی‌، نقاشی و قصه‌نویسی که خانه کرامت برگزارکننده‌ی آن هست نیز شرکت می‌کند و رتبه می‌آورد.

حسین حدود ۲ سال است که در ورزشِ کاراته فعالیت می‌کند. او در همین مدتِ اندک، توانست بر سکویِ قهرمانیِ مسابقاتِ این رشته بایستد و مدالِ طلایِ مسابقاتِ کشوری را به خود اختصاص دهد.

مسابقات کشوری کاراته

با ما در تماس باشید🙂