Skip to content

ایرانسل با همراهی دارالاکرام دانشجویان واجد شرایط را بورسیه می‌کند

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ایرانسل، در حوزه‌ی مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها به منظور سرمایه‌گذاری‌های اجتماعی خود، دانشجویان واجد شرایط را برای سال تحصیلی  1404-1403 بورسیه می‌کند.

روابط عمومی ایرانسل با اعلام این خبر و شرح جزئیات اعطای این بورسیه تحصیلی، گفت: فرایند ارزیابی دانشجویان واجد شرایط دریافت بورسیه تحصیلی با همکاری موسسه خیریه دارالاکرام، حامی آموزش کودکان و نوجوانان در معرض خطر ترک تحصیل، انجام خواهد شد.

برای شرکت در این سرمایه‌گذاری اجتماعی که از سوی ایرانسل و با هدف توانمندسازی جوانان و افزایش عدالت آموزشی و به منظور ایجاد فرصتی برای جوانان بااستعداد صورت می‌گیرد، دانشجویان سال‌های دوم، سوم یا چهارم مقطع کارشناسی در رشته‌های مهندسی کامپیوتر، برق و مخابرات در صورت دارا بودن رتبه کل زیر 2000 در سهمیه کنکور سراسری می‌توانند اعلام آمادگی کنند.

لازم به ذکر است مبلغ بورسیه‌ی ‌تصویب‌شده برای هر دانشجو یکصد میلیون تومان است که به 25 نفر از دانشجویان واجد شرایط تعلق می‌گیرد و فرایند ارزیابی درخواست‌ها واجرای برنامۀ بورسیه با همکاری  موسسه دارالاکرام انجام خواهد شد.  همچنین در شرایط برابر، دختران، افراد دچار معلولیت و ناتوانی جسمی و نیز دانشجویان مناطق 2 و 3 کنکور سراسری در اولویت قرار دارند و پس از دریافت بورسیه نیز وضعیت تحصیلی آنها ارزیابی خواهد شد.

دانشجویان علاقه‌مند به دریافت این بورسیه تحصیلی تا پایان سی‌ام مهر ماه فرصت دارند تا با مراجعه به وبسایت ایرانسل درخواست خود را ثبت کنند و انگیزه‌نامه‌ی خود را ارائه دهند.

با ما در تماس باشید🙂