Skip to content

حجت اشرف‌زاده سفیرِ دارالاکرامِ مشهد شد

حجت اشرف‌زاده، خواننده، نوازنده و آهنگساز ایرانی سفیر «دارالاکرامِ مشهد»، حامی تحصیل کودکان و نوجوانان در معرض خطر ترک تحصیل، شد.

مریم تقوی، مدیر دارالاکرام مشهد و حجت اشرف‌زاده در حاشیه کنفرانس بین‌المللی حقوق کودک در شهر مشهد که ۱۷ مهرماه برگزار شد، دیدار کوتاهی با یکدیگر داشتند و سپس این خواننده محبوب ایرانی از غرفه و سپس از شعبه موسسه دارالاکرام مشهد بازدید کرد.

اشرف‌زاده در بعداظهر همان روز به موسسه دارالاکرام آمد و دیداری با حدود ۳۰ نفر از دانش‌آموزان بورسیه شده‌‌ی موسسه نیز داشت؛ وی از دانش‌آموزان برای شرکت در اولین کنسرتش در نیشابور دعوت و هزینه‌های اسکان و پذیرایی آنها را نیز تقبل کرد؛ او همچنین قول داد تا در شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل و فاقد سرپرست موثر در نیشابور یاور موسسه باشند.

لازم به ذکر است دومین کنفرانس بین‌المللی حقوق کودک سه‌شنبه ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳ توسط انجمن علمی حقوق کودک ایران، انجمن علمی حقوق پزشکی ایران، اندیشکده بین‌المللی کرامت انسانی، مرکز تحقیقات اخلاق و حقوق پزشکی در شهر مشهد برگزارشد.

در این مراسم مقامات عالی و چهره‌های سرشناسی از جمله علی ربیعی، دستیار اجتماعی رئیس جمهور، معاون دادستان کل کشور، معاون وزیر دادگستری و حجت‌السلام حاج آقای نقویان و فعالان برتر این حوزه حضور داشتند و به موضوعاتی از جمله حمایت از کودکان مهاجر و پناهنده، حمایت بین‌المللی از کودکان غزه، حمایت از حق بر آموزش کودکان و حمایت قانونی از کودکان کار و خیابان پرداخته شد.
همراه ما باشید:

✅ https://yek.link/darolekram.mashhad
✅www.instagram.com/darolekram.mashhad

شماره تماس شعبه مشهد:
☎️ ۰۵۱-۳۲۲۹۱۰۷۵

روابط عمومی موسسه دارالاکرام ـ شعبه مشهد

با ما در تماس باشید🙂